المساعد الشخصي الرقمي

إعلانات : طبيبي | طبيبي | طبيبي | طبيبي | مشاهدة النسخة كاملة : يومياتي (ممنوع دخول الرجال)

الصفحات : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85

LIBYAN
13-03-2009, 11:32 PM
اهلين

هبوش : الف سلامة على العيله وربى يشفيهم كلهم هدة مساوى الغربه وهدا انا اللى خايفه منه لما اسافر قلبى راح يقيمنى ويحطنى عليهم

سحورة : ربى يكون فى عونك منهم

ام محمد : ربى يهدى سركم

ايناس : كل عام والانترنيت بخير اخخخخخخخخخ اتارى الانترنيت طلع صغير

لولوسين : كيفك وكيف حال ضحضخ

يومياتى

رحت اليوم للمزرعه وكان الجو بيجنن شمس ودفاء و
روحت غسلت انا واولادى وتوا بقراء واحاول ارد على الكل

يلا سلام

سنوات الضياع
13-03-2009, 11:34 PM
كل عام والانترنت بخير ياااااارب عقبال مليون سنة والله لا يحرمنا منو ياااااااارب
ههههههههههههههههههههههههههه والله يحميه ويحفظو ويطول بعمرو

ام محمد
14-03-2009, 12:20 AM
ايناس
كل عام والانترنت بخير
والله لازم يصير له عيد ميلااد
لسه باول شبابو
هههههههههههه

ياهلا فيك وباهل ليبيا وان شاء الله عقبال 100 سنه
ويرزقك بكل ماتشتهي

ليبيان
الله يوفقك يارب
وبلهنااا يارب
ونعيمااااااااا على الحمام

سحر الزمان
14-03-2009, 01:06 AM
كل عام والانترنت بخير ياااااارب عقبال مليون سنة والله لا يرحمنا منو ياااااااارب
ههههههههههههههههههههههههههه والله يحميه ويحفظو ويطول بعمرو

شو سنسن ،، الله لا يرحمنا منه ،، ع بتدعي علينا يا بت :eek: ،، ولا الله لا يحرمنا منه ،،
ومشان الأولاد ،، بس 4 ،،، الله يلبسك العافية وتجيبيهم :)
أم محمد مبارك الصلحة والله يخليكم لبعض ،،
انوسة ،، يا عروستنا بس سنة ونص ياختي عليكي يا صغننه :) ذكرتيني لما كنت عروس سنة ونص خخخخخخخخخ كانت ايام روعة :(
ليبيان ،، بالهنا المشوار ،، ونعيما للجميع :) ولهلأ ع بغني محلاها عيشة الحرية خخخ لسى والحمدلله ماعندي حدا بس كلها كم يوم وبيهلو خخخ
هبه طمنينا عنك كيفك وكيف اهلك ،، مو متعودين على غيابك :(
راجية ،، خير انشالله اليوم ماطليتي ؟
وفا ،، طولتي الغيبة
لولوسين ،، وينك ؟
بسبوسة ، شو صار معك ؟
زهرة ،، طلي مشان الله :)
رنا وفرح ورتاج والذهبي واشراقة وكل اللي عندهم عملية صبغة شو صار معكم ، وكل اللي عبينتظرو الدورة طمنونا عنكم :(

اليوم زوجي مثل ماقلتلكم كان مطنش لحتى انفتحت السيرة (كلما بقله وديني عند اهلي بيقلي من يومين كنتي عندهم وهو لزقان عند اهله الصبح والعصر والسهرة كمان عندهم وأنا بالبيت لحالي) والظاهر حس انو مالو حق في محاسبتي على مشاوير أهلي لأني ماعبحاسبه ولا بقوله شي ،، وأخدني اليوم مشوار وبعدين رحنا تعشينا ورجعنا تفرجنا ع بيت جدي بقطر وهلأ ع برد عليكم ،،

سحر الزمان
14-03-2009, 01:10 AM
لمى ولينا ،، ما نسيتك بس طمنينا عن نفسيتك انشالله احسن ؟ وكيف اولادك ؟

لولوسين
14-03-2009, 01:24 AM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ألف سلامة على أهلك هبة وان شاء الله تتحسن صحتهم ولا يوريكي فيهم مكروه يارب

ايناس صحييح لساتك عروس ما شاء الله لاتفكري في موضوع الأنجاب والله كريم

أم محمد مش ملاحظة أنك نسيتيني ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خير ياطير

سحورة تسلميلي يارب وربنا يبارك فيك ويتمم لك على خير ووسعي صدرك مع أهل زوجك فات الكثييييير ما بقي الا القليل

سنوات بانت الكروشة ولا لسه؟

حساسة تكونيش ولدتي؟

نور والدهبي وأم هاني وفرح وأم ندورة واشراقة وكل البنات الحلوات ألف تحية

لمى ولينا خير اخبار التحاليل ايه؟ راجية عاملة ايه ؟ بوسة طمنيينا زهرة ازايك ياعسل

رتاج كيفك يا حلوة وكيفها بنوتك

ليبيان احنا بخير والحمد لله واحنا كمان رحنا لبيت احماي بالبادية جو يجنن والحمد لله قربتوتسافروا ولا لسه؟

سلام للجميع

بوسة البسبوسة
14-03-2009, 08:02 AM
هبة الف سلامة عل اهلك
راجية يا ريت تبعتيلي الميل علي الخاص

انا حللت النهاردة في البيت وطلعشرطة واحدة يعني مافيش حمل الحمد لله
اللهم اجرني في مصيبتي واخلفني خيرا منها
شكرا لكل البنات الي دعوالي والي مدعوش بس سامحوني مش هقدر اكتب بالاسماء لان نفسيتي تعبانة جدا والله ومش قادرة اكتب

أحساس هادئه
14-03-2009, 09:11 AM
سلام
هلا لولو سين
لا ياعمري بعدني مااولد دعواتك الله يسهل علي
كيفك انت وضحضح
سنوات وسحورة
اخبار الحمل وياكم
ام محمد كيفك
بوسة البسبوسة
الله كريم يرزقك من واسع فضلة
ايناس
اخبارك ياالحلوة
هبة
سلامات مايشوف شر انشاءالله اهلك والله يطمن قلبك عليهم
ليبيان
اخبارك مع الاولاد
لمى ولينا
اخبار نفسيك افضل انشاءالله

LIBYAN
14-03-2009, 09:16 AM
بوسه :حبيبتى البول مرات ما يطلعش فيه زيدى تاكدى بالدم وربى يفرح قلبك ويرزقك

احساس : ربى يسهل عليك وتنسى حاجه اسمها نوم

بوسة البسبوسة
14-03-2009, 11:04 AM
بنات كلمت الدكتورة وقالتلي استني يومين واعملي تحليل دم قلتلها يعني مخدش حاجة تنزل الدورة قالت لا لما نعمل تحليل الدم الاول
ادعوووووووووووووووووووووووولييييييييييييييييييي

**عروب**
14-03-2009, 12:07 PM
بوسة حبيبتي دخلت على شانك..يارب يارحمن يارحيم اسألك بإسمك الاعظم الذي اذا سألت به اجبت ان تكون اختي فيك بوسة حامل هذا الشهر ياكريم,,وان لم يكن فأحتسب لها ذلك عندك ولاتضيع لها تعب ياارحم الراحمين..اللهم آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآمين.
احساس,,هلا ياقلبي الحمد لله النفسية الحين تمام بفضل الله تسلمين يالغلا.والله ييسر امرك ويقومك بالسلامة يارب.
باقي البنات اخباركم كلكم بدون استثناء..معليش مستعجلة والله اكتب لكم وانا لابسة عباتي بروح اتغدى عند اهلي ..ولمن ارجع اكتب لكم يومياتي.

سحر الزمان
14-03-2009, 03:35 PM
بوسة ،، الله يفرجها عليكي أنت الدورة متأخرة مو هيك ،، يارب يطلع بتحليل الدم انك حامل ،،
حساسة ،، شو بلشتي بالمشي ؟
لولوسين ،، اهلين فيك بس فين يومياتك ؟ وكيفا بنتك ؟
لمى ولينا ،، بالهنا الغدى ،، شو طبختلك امك ؟ :)
ليبيان ،، كيف صار ابنك وانشالله العملية خف ألمها ؟

الباقين فينكم ؟

أحساس هادئه
14-03-2009, 04:32 PM
سلاممم
انا يابنات بلشت امشي من يوم الخميس
وبدية بعد اكل تمر من الصبح
بس شكلي اليوم ماراح امشي لان مشيت في الكلية

راجية رزق ربى
14-03-2009, 04:55 PM
سحور مشكورة على السؤال يا قمر انا كان عندى مشاكل فى الجهاز على فيروسات وكان مش بيفتح نت الان فتح اخبارك عاملتى اية مع زوجك اصبرى شوية ان الله مع الصبرين وحاولى تكلمى وتشوفى فى اية وربنا يصلح بينكم

انتى اية واخبار البيبى

لولوسين مشكورة حبيبتى على السؤال انا بخير واخبارك انتى اية يا جميل
سنوات عاملة اية يا جميل والبيبى
احساس ربنا يقومك بسلامة التمر مفيد يا جميل
بوسة حبيبتى تحليل البول كان سبب فى اجهاضى بعد ابنى عملتة وطلع لى سالبى قولت خالص مفيش حامل بقى مشيت ونظفت البيت وانزل واطلع فى الاخر اكتفشت انى حامل بس بعد نزيف اللى نزل علية حبيبتى لاتسعجلى واوعى تاخدى حاجة لتنزل الدورة اوعى بدل حصل تبويض يبفى كل شى تمام باذن الله
لمى ولينا اخبار صحتك اية واخبار النفسية
libyan اخبار اولادك اية وانتى عاملة اية يا قمر

راجية رزق ربى
14-03-2009, 04:59 PM
هبة اسال الله العظيم ان يشفى ولدك ولدتك شفاء لا يغادر سقما حمد لله على سلامتك اختك وياريت ابقى طمنينى عليكى يا حبيبتى

راجية رزق ربى
14-03-2009, 05:02 PM
ام محمد حبيبتى شكلنا حسدنكى على الليلة الرومانسية واصلح الله بينكم امين يار ب العالمين
انيوش عاملتى اية عند الدكتور طمنينى عليكى
وفاء اخبارك اية
زهرة الشام وينك من زمان
راسيل اخبارك اية واخبار بنتك

راجية رزق ربى
14-03-2009, 05:05 PM
اما عنى والله يا اخواتى انا تعبانة جدا وكنت بموت بالليل عندى رشح وكحة والم رهيب فى معدتى قومت الصبح رجعت وتعبانة جدا وخايفة من موضوع المرارة وبياخد العلاج بس قرفت منة بصراحة لانة كتير بس مغص المرارة صعب يارب محديش يشوفها امين يارب العالمين

om hani
14-03-2009, 06:09 PM
السلام عليكم بنات كيفكم؟
راجية الف سلامة عليكي الله يشفيكي انت عندك المرارة؟
بوسة مثل ما قالوا لك البنات لا تستعجلي وتاخذي دواء ينزل الدورة لان يمكن حامل بس ما بين في التحليل المنزلي لان مرات يطلع سلبي مع وجود الحمل لان هرمون الحمل يكون لسه ضعيف وما نزل في البول الله يجبربخاطرك وتكوني حامل ان شاء الله
هبه كيفك حبيبتي الف سلامة على اهلك مايشوفوا شر الله يخليهم لك
اهلك خبوا عليكي عشان ما تقلقي اهلي بيعملوا نفس الشيئ بس انا بتضايق منهم كثير بقول لهم احكوا لي كل شيء نفسي احس اني معكم وقريبة منكم بس مافي فايدة كل مرة اكتشف شيء
الله يرحمنا من الغربة يارب
لولو كيفك يا عسل وكيف ضحضح ان شاء الله تكون بالف خير
سحورة كيفك وكيف البيبي؟وشلة الانس الي عندك(اهل زوجك)راحوا ولا لسه؟الا صحيح متى بتولد بنتهم؟الله يعينك ما تعصبي عشان البيبي
سلام لبقية البنات اخت زوجي بتجي اليوم لبيت اخو زوجي القريب منا يعني لازم اروح اشوفها

ام محمد
14-03-2009, 09:03 PM
ام هاني
الله يفوفقك شو اخر اخبارك

راجيه

هههههههه لامادخل بس صار نقاش بيني وبين زوجي والحمدلله تصالحنا
والله يشفيك يارب
ويعينك يارب

احساس هادئة
الله يقومك بسلامه ويسرلكي
وتولدي بسلامه

سحوره
وين رحتي ؟؟؟

لمى ولينا

ان شاء الله بلهناا
والله يوفقك يارب

لولو
لاوالله انتي دائماااااااا تنسيني من يومياتك
هههههههههه

يلا مومشكلة اهم شيء طمنيني عنك واخبارك

بوسه
حبيبتي احيانا تحليل مابيطلع ظابط وغير هيك انتظري احسن وحللي د افضل ويبين
فوراا
وليه مستعجل بدك تنزلي دوره
طولي بالك
انا مرة تاخرت علي وصلت ل 50 يوم ومااخذت شيء ينزلها تنزل لوحدهاااااااااااا
الله يوفقك ونسمع عنك اخبار حلوووه

سنسن وزهرة وينكم اليوم

راجية رزق ربى
14-03-2009, 09:39 PM
ام هانى حبيبتى مشكورة انا عندى التهابات فى مرارة بس مزمنة بتروح وبتجى والحمد لله
ام محمد الله يسعد ايامك وتبشرنى بخبر حملك قريبا باذن الله وربنا يكتر فى الليالى الرومانسية
سنوات انتى فين يا قمر وباقى الشلة

سنوات الضياع
14-03-2009, 09:39 PM
ام محمد انا هون بس م**لة اكتب فاليوميات ههههههههههههههههههه
اساسا م**لة عن كل شي بس نفسي اضل تحت الحرام

راجية رزق ربي ألف سلامة عليكي ياااارب ماتشوفي شر

لمى ولينا شو اخبارك ياعيني؟؟

سحورة قصدي الله لا يحرمنا منو يااارب هههههههههههههههههه حياتنا من دونو عزاااب

حساسة الله يقومك بالسلامة ياااارب وتكون ولادتك سهلة

بوسة اصبري شوي ياعيني ازا في حمل ان شاء الله يبين وازا مافي بتنزل لحالها

لولوسين يعني بدت تبين شوية حسيتها طلعت فجأة هههههههههههههههه الله يعين عالمظهر العام

زهرة وينك يا دوارة بطلتي تبيني هون طمنينا عنك

ايناس كيفك ياعيني شو عاملة تعالي نعمل عيد ميلاد للنت هههههههههههههههههههه

سلااااااامي للكل

راجية رزق ربى
14-03-2009, 11:12 PM
مشكورة سنوات على الدعاء بارك الله فيكى

سحر الزمان
14-03-2009, 11:37 PM
راجية ،، عليكي العافية وسلامات وانشالله طهور يارب
ام هاني ،، طل القمر علينا طولتي الغيبة ،، منيحة وبنتهم ولدت الثلاثاء وهلأ حماتي عندها خخخ انشالله عطول بس بتوقع بكرة بيهلو :(
أم محمد ،، هون بس ماعندي جديد اكتبه ،، ومعدتي صارلها يومين مو مظبوطة :( ع بتلعي شوي :(
حساسة ،، الله يهونها عليكي يارب ،،
سنسن ،، نيالك ،، الله يخليلي ابني بس فاق بيضل علي : ماما قوم ، قوم يلا خخخ عقبال عندكم كلكم يارب ،،

ام محمد
15-03-2009, 03:22 AM
راجيه
الله يسمع منك يارب
وتسلميلي ع دعوة الحلوه منك

سنسن
سلامتك معلس هاد صهري عم يدلع شوي
ههههههههه
الله يمم عليك

سحوره
سلامتك يارب معلش تحملي كلو من الوحام
الله يتمم عليك يارب

سهرانه لوحدي
وماخليت شيء ماتصفحت فيه

بس انا بعرف ورجيك ياسنسن
يععععععععععععع

بوسة البسبوسة
15-03-2009, 07:08 AM
الدورة نزلت

راجية رزق ربى
15-03-2009, 10:54 AM
الدورة نزلت
حبيبتى الله يعوضك قريبا ولا تخزنى ياريت تبقى تكلمنى على الايميل انا بعتة ان شاء الله باذن الله تحملى الشهر دة من غير اى حاجة

راجية رزق ربى
15-03-2009, 10:55 AM
سحور مشكورة يا حبيبتى على الدعاء اصلح لكى حالك
مشكورة يا ام محمد

LIBYAN
15-03-2009, 01:41 PM
بوسه : ربى يعوض عليك حبيبتى ويرزقك الشهر الجاى بالحمل السليم المعافى التام

سحر الزمان
15-03-2009, 02:05 PM
بسبوسة ،، حسبي الله ونعم الوكيل ،، قدر الله وماشاء فعل مالناغيره ندعوه ونرجوه ،، اسأل الله ان يرزقك بالحمل هالشهر يارب ،، هوني على حالك يابسبوسة ،، وهوني كمان على زوجك ،، الله يعوضكم يارب ويجبر خواطركم كلكم يارب

بوسة البسبوسة
15-03-2009, 02:48 PM
والله ان زوجي هو الي بيهون عليا لاني مش قادرة اهون على نفسي النهاردة اعدت اضحك في الدوام واول ما روحت فضلت اعيط لحد ما قلبي وجعني المهم اني مش قادرة اطلع من الحالة دي كل ما اجي افكر في حاجة تانية غصب عني افكر في الاحلام الي كنت بحلمها.
راجية ان شاء الله نتكلم لاني عاوزة اتكلم معاكي
سحر وليبيان وسنوات وكل الي دعولي ربنا يخليكو ليا وتهونوا عليا
الي مقلتش اسمهم متزعلوش مني والله فاكراكو بالاسم بس غصب عني والله

سحر الزمان
15-03-2009, 03:35 PM
بسبوسة ،، ذكرتيني باول تجاربي للحمل باخد الكلوميد مرة حسيت اني حامل وكنت بالوظيفة واجتني الدورة صرت ابكي بالي ع بنزف -عقلي مستبعد تكون دورة- واجى زوجي وأخدني من نص الدوام ورحت ع الدكتورة وأنا صوت بكائي عالي ولما شافتني قالتلي هي دورة وانا ما صدقت فطلبت تحليل دم وبالفعل طلع سلبي ، بس لهلأ مابسى هاليوم ،، وبعدين خضت تجربة اصعب وهي الأنابيب بألم أبرها وادويتها وألم عملية السحب وثم الترجيع هذا غير انكشاف عورتك أمام الطبيب ومساعديه ومساعداته وبياخة الانتظار وبعدها ألم الفشل ،، بس الحمدلله هلأ صار عندي ولد عمره سنتين ونص من الأنابيب وحملت بعده طبيعي وتوفي وهلأ أنا حامل طبيعي مع اني عملت 4 عمليات انابيب بعد اجهاضي مانجحو ،، كرم ربنا فوق كلشي ورحمته أرحم فينا من نفسنا ،، بس الله يصبرنا ولا يطولها على حدا ويفرجها عليكم كلكم وعليكي وعلى أختي ويارب كلكم تحملو وتفرحو وتحسو بالسكينة وبالرضا ،، الحمدلله على نعمه ويارب يجبر خواطركم الم**ورة ويرزقكم الذرية الصالحة كلكم آمين

دعاء العوض بتوقيعي ردديه كثير راحتحسي بالتسليم لقضاء الله واستغلي هالفترة اللي فيها قلبك رقيق ودمعتك حاضرة بالدعاء انو الله يعوضك وطبيعي يارب وادعي لأختي صارلها 13 سنة متزوجة وللآن ماعندها أولاد ،، الله يفرج كربكم وكرب كل مكروب يارب ،،

(( ان مع العسر يسرا )) معه وليس بعده ،، هذا وعد من ربنا ،، الله يبرد قلبك يارب :)

أحساس هادئه
15-03-2009, 06:35 PM
بوسة
الله يعوض عليك ويزقك من واسع فضلة

أحساس هادئه
15-03-2009, 06:36 PM
باقي البنوتات اخبار كم جميعا

سحر الزمان
15-03-2009, 06:52 PM
اهلين حساسة ،، بخير بس الظاهر في خمول هاليومين حتى نور العين ماعبتطل ولا هبه ،، هدول اللي كانو على طول معنا :(

سنوات الضياع
15-03-2009, 07:21 PM
بوسة حبيبتي الله يعوض عليكي وماتفكري بالموضوع ورح ييجي الموضوع بدون ماتحسي صدقيني
والله يعوضك ياااارب ويفرح قلبك

ام محمد
15-03-2009, 07:41 PM
بوسه
الله يرزقك بلقريب العاجل ان شاء الله توكلي على الله
واصبري ان الله مع الصابرين

راجيه سنسن سحوره زهرة هبه وفاء نور العين
حساسه

كيفكم جميعااا وسلامي للجميع

يومياتي

كنت عم اغسل وعندي محشي مبارح عملته
وسلامممممممممممم

**عروب**
15-03-2009, 09:02 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته .
اخباركم حبيباتي ان شاء الله تمام
بوسة...ولاتزعلي ياقلبي الله يعوض عليك في تعبك باالاجر واحتسبي وعسى ان تكرهوا شيئا وهو خير لكم..وان شاء الله ربي يرزقك بالحمل هذا الشهر من غير علاج يااااارب ..ونصيحتي لك اذا فيك بكى ابكي ولاتشيلي في نفسك بس ابكي لرب العالمين والله انك راح ترتاحين ..انا حاسة فيك ياقلبي ياماااااااااا بكيت عشان الحمل والحمد لله الي اكرمني قادر يكرمك ولكن كل شي عند الله بحكمة.

هبة..وينك هبة طمنينا عن اهلك يارب يكونو احسن عن اول يارب.

باقي البنات.سنسن..ام محمد...حساسة..راجية..سحر..ايناس..ليبيان..وفاء..لول و سين..يارب تكونو بصحة وسلامة..

يومياتي..االيوم مااااااااااااااااالة زوجي من العصر وهو برا البيت السيارة عطلانة ومسكين يدور لها على قطع غيار.
اليوم بنتي لمى اخذت فلوس من الدرج ولعبت فيها وماعمرها سوتها ومن قبل العصر وانا والشغالة هلكنا تدوير والمبلغ مو بسيط وبعد تعب بحثت عن دعاء الضياع والحمد لله اول ماخلصت رحت لدرج معين والحمد لله لقيتها....الله يسامحني لوهلة شكيت بالشغالة بس الحمد لله ماتهمتها ..

ام محمد
15-03-2009, 09:17 PM
لمى
انا احيانا يروح مني شيء
فورا اقرأ سورة الضحى
الحمدلله على كل شيء

ايناس2
15-03-2009, 10:48 PM
بسم الله الرحمن الرحيم

سلام حبيباتي كيفكم يابنات شو عاملين
بوسة البسبوسة حبيبتي ربي يعوضك انشاءالله والله انا كمان خفت يصير فيا متلك انا حاطة امل على اني حامل لان الدورة غايبة علي كتير وخايفة تنزل الدوة ويكون موحمل يارب يرزقك ويرزقنا الذرية الصالحةyarub .
سحورة ولولوسين والله انا صحيح كيف متزوجة حوالي سنة وشوي :Dبس والله الاطفال يملو علي حياتي وخاصة اني في الغربة وماعندي مين يونسنس:( وانا بحب الاطفال كتير .وعلى العموم كيفكم وشو اخباركم وشنو مسويين مع الحمل ياسحورة.
ليبيان كيف حالك وينك انا نتظر فيك عللى الماسنجر وادا مالقيتينيش فاتحة ابعتي رسايل طمنيني على حالك واخبارك .
وفاء وينك وكيف حالك
الحساسة واحساس هادئة وزهرة وسنوات وراجية وام محمد وكل البنات كيفكم

اما بالنسبة ليومياتي والله عندنا عطلة السبرينق وعلى اساس اني بنطلع انا وزوجي ندهوروا ونتفسحوا بس المطر ليها يومين ما وقفت:mad: وهلا كيف طبخت العشاء وغسلت وجلست على اليوميات .bye

ام محمد
15-03-2009, 11:05 PM
أينااس

الله يوفقك يارب
والله يبعت الخير مافي احلى من مطر
وصحه وهنااااااااا

ايناس2
15-03-2009, 11:52 PM
الله يسلمك اختي ام محمد

لولوسين
16-03-2009, 01:07 AM
كتبت رد بس راح للأسف

لولوسين
16-03-2009, 01:16 AM
بوسة الله يعوض عليك وان شاء الله خير

راجية ربنا يشفيك

لمى الحمد لله أنك لقيتي الفلوس تاني مرة شيليها بعيد عن متناول الولاد

سحورة والله فكرتيني بسنين العداب الله يجعلها مغفرات للدنوب وصحييح ما رحتي للأخت زوجك الي ولدت؟؟

أم هاني هلا بالحلوة نورتي بعد الغيبات كيفك وكيف صحتك وأولادك خلينا نشوفك بالمسنجر ان شا ءالله

ليبيانو كيفك وكيف ولادك ؟

أم محمد صحتين المحشي وان شا ءالله دايما رايقة يارب

نور وينك وكمان زهرة ووفاء

ايناس ان شا ءالله حامل وافتحي المسن ادا كنت موجودة

حساسة الله يسهل عليك ولادتك يارب ولا تنسينا من دعائك

سنسن شو اليوم نمتي بدري؟

امبارح رحنا اتعشينا برى وكانت أمسية حلوة والحمد لله وبكرة ان شاء الله رايحة أقعد عند أختي أصلي عندي شغل بالمدينة الي تسكن هي فيها واتصلت على ماما تجي تمسك لي ضحضح ودعواتكم بالتوفيق يارب وان شا ءالله أحاول أكلمكن من هناك ادا النت كان شغال ان شا ءالله

سلام للجميع بدون استثناء

هبة ان شا ءالله أهلك أحسن هلا يارب

ايناس2
16-03-2009, 01:50 AM
الله يخليك اختي لولو بس شو هو المسن مافهمت

بوسة البسبوسة
16-03-2009, 07:00 AM
صباح الخير يا بنات ان شاء الله تكونو بخير
libyan ,,, سحر ,,,, إحساس ,,,,أم محمد ,,,,لولوسين,,, شكرا حبيباتي علي دعواتكم
سنوات ,,,, التفكير داه بيكون غصب عني والله بس بحاول ابعد عن اي حاجة ممكن تسببلي ازعاج
لمي ولينا ,,,, حبيبتي خلي فلوسك بعيد عن اولادك عشان كان ممكن متلاقيهاش وتظلمي الشغالة حرام كله الا الظلم
إيناس,,,, حبيبتي ان شاء الله تكوني حامل يا رب متخافيش وليه معملتيش تحليل طالما الدورة متأخرة اعملي التحليل وان شاء الله حامل وابقي طمنينا
هبه,,,, غيبتي اوي اخبار اهلك ايه يارب يكونو بخير
راجية,,,, حبيبتي نكلم النهاردة ان شاء الله وهبعتلك ايميلي علي الخاص

اما عن يومياتي:rolleyes:
انا الحمد لله النهاردة نفسيتي بدأت تتحسن وقررت اني اوقف العلاج :( لحد ما جوزي يعمل العملية (عملية الدوالي) بس لسة مش عارفة هيعملها امتي كل ما اسألو:rolleyes: يقولي ان شاء الله اول ما الاقي فرصة :mad:ممكن الشهر داه او لما ننزل مصر لاني نازلة الشهر الي جاي ان شاء الله اجازتي السنوية بس بصراحة انا عايزاه يعملها النهاردة قبل بكرة
ان شاء الله اقنعه يعملها هنا عشان نخلصyarub
دعواتكم:cry:

راجية رزق ربى
16-03-2009, 10:09 AM
معلش يا جماعة ان عاوزة ارد على كل واحدة بس تعبانة امبارح كان اصعب يوم فى حياتى وذهبت المستشفى مرتين علشان محمد الحرارة وصلت 40 ما تنزل بالعلاج ولا بالحقن قلبى كان بيتقطع علشانة ولا كدمات ولا اى شى والله والله والله فضلت اقراء قران خصوصا الفاتحة وابكى واقول يارب انتى شافى والمعافى اشفى ابنى يارب يارب وابكى والحمد لله وهذة من فضل الله الحرارة نزلت والحمد لله كان محمد خلاص والله ولا قادر يفتح عنية مش قادر وفصل يهلوس من الحرارة وكل شوية ادخل للدكتور كتب لى على حقن مضاد حيوى مع شراب ومع حاجات كتير فين وفين مع البكاء والقراءن بقى احسن طبعا عنية لم تغمض عن ابنى طول الليل خايفة ترجع الحرارة اسال الله العظيم ان يشافى كل مسلمين امين يارب العالمين
واشكر كل واحدة سالت علية

بوسة البسبوسة
16-03-2009, 01:20 PM
راجية حبيبتي الف الف سلامة علي حمادة بس الحرارة دي من ايه خلي بالك منه الجو اليومين دول في مصر مش مظبوط وان شاء الله الحرارة مترجعش تاني والف سلامة عليه وبوسيهولي كتير

سحر الزمان
16-03-2009, 01:28 PM
راجيه ،، سلامته حمودة والله يحفظة من كل سوء ،، مرض الأولاد صعب :(
ايناس ،، الله لا يطولها عليكي ويرزقك اللي يملى عليكي حياتك ،، وبالهنا العطلة :)
بوسة ،، الحمدلله ع النفسية اللي تحسنت وانشالله بيعملها بالوقت المناسب صلو استخارة مشان موعد العملية :)
لولوسين ،، الله ييسرلك مشوارك عند اختك وانشالله بنتك ماتع** الماما ،، خخخخ لأ ما رحت باركت لبنت حماي لا بالمستشفى ولا بالتلفون حتى خخخ بس راح جوزي ع المستشفى معه هديه ،، وكل يوم هو عندها صبح ومسا مو اهله عندها خخخ ،، هي ولدت الثلاثاء خخخ
ام محمد ،، انا خلصت غسيل بس الغسيل ما بيخلص طول مالبني آدم عايش خخخ البارحة فضيت السلة واذا بي الم ملابسي وملابس جوزي من جديد وتجمعت وجبة غسيل جديدة :( وعلى قولك اليوم فتحت التكييف ههه غرت منك :)
لمى ولينا ،، مبارك ما لقيتو ههه الله يحميهم هاللأولاد شو عندهم حركات :)
سنسن ،، كيفك وكيف الجامعة :)
هبه ونور ،، طولتو الغيبة طمنونا عنكم :(

اليوم عندي موعد اسنان ،، من اسبوعين أخدت موعد وهذا أقرب موعد خخخرموقلتلكم ان**ر طرف ضرسي ،، لدي اشوف هل ممكن يلبسه بدون اي شي لأني حامل ؟؟ بدي اسأله واذا ما خرج بقوله يظبطلي ياه حتى أولد باذن الله ،، موعدي ع 4 العصر يعني بعد ساعتين ،، يمكن ارجع عند اهلي أو على بيتي حسب حنية جوزي علي خخخ

سلام

راجية رزق ربى
16-03-2009, 01:33 PM
حبيبتى بوسة محمد احسن شويةالوقتى بفضل الله فى حرارة بس بسيطة الحرارة سببها التهابات فى الحنجرة مع كحة ورشح ياريت تحولى تتدخلى على الايميل علشان اشوفك لان فى حاجات كتير عاوزة اقولها لكى

راجية رزق ربى
16-03-2009, 01:34 PM
سحور الف سلامة عليكى وعلى اسنانك

أحساس هادئه
16-03-2009, 02:58 PM
سلام
بنات احس بالم دورة يجي ويروح

الي عندها خبرة ترد علي

راجية الف سلامة على محمد

سحر الزمان
16-03-2009, 04:53 PM
حساسة ،، ألم دورة عاااادي ،، بس يمكن يكون بداية طلق ، اول شي جهزي حقيبة المستشفى ،، بس لازم تحسبي مدته ،هل هو منتظم ؟ هل عبيجيكي كل مثلا عشر دقائق
امسكي ورقة وقلم وحطي ساعة بايدك وشوفي واكتبي ،، وبعدين اذا منتظم معناها طلق ،، بس عادي لاتخافي اذا خفيف مافي داعي لا مستشفى ولاشي ، طلق الولادة مابيخبي حاله على قولة ماما ،، وطمنينا :)
راجية ،، الله يسلمك ،، والله يعافيلك حمودة

خخخخ طلع موعد الأسنان بكرة مو اليوم ،، فتحت مفكرتي بعد ماركبنا السيارة واذ بالموعد الثلاثاء خخخ منيح عرفت ،، كنا لسى جنب البيت خخخخ نكتة الموسم :)
نشرت الغسيل وفتحت المكيفات واذا بالبيت ريحته غبااااار مع ان المكيفات بيض وع بتلمع من جوا ،، رت نظفت مكيف غرفتي والصالون وهلأ احسن شوي :) والبياخة بكرة جايتني الشغالة انشالله وعندي موعد اسنان يعني ماراح اقدر خليها تنظفلي البيت مثل مابدي ،، أو لازم اساعدها شوي :( الله ييسر وبكرة ما تتأخر :)

سلام

أحساس هادئه
16-03-2009, 04:58 PM
سحر
احس الالم قاعد تزيد قوتة بس يحتمل وماابغى اروح المستشفى على الفاضي

راجية رزق ربى
16-03-2009, 05:03 PM
حبيبتى احساس الله يسير لكى امورك وان بعرف الطلاق بيكون ورا بعضة واسال الله العظيم لكى ولادة سهولة ان شاء الله
ام محمد عاملة اية واخبار المزج
سنوات عاملة اية البيبى

راجية رزق ربى
16-03-2009, 05:09 PM
هبة اخبارك اية ياريت تتطمنينى عليكى
انيوش عاملتى اية ذهبتى للدكتورة ولا لسة طمنينى
لمى ولينا اخبارك اية حبيبتى
لولوسين عاملة اية
libyan اية اخبارك يا قمر

راجية رزق ربى
16-03-2009, 05:11 PM
الان محمد افضل كتير قام من النوم ولعب معى والحمد لله هذا من فضل الله والله روحى رجعت لى تانى الف حمد وشكرا لك يارب

ايناس2
16-03-2009, 05:13 PM
الله يسلمك اختى بوسةالبسبوسة وانا عملت تحليل بول اكرمك الله الشهر ياللي فات بس طلع مافي حمل مع اني احس باعراضه وانا كنت بدي تحليل دم عشان اتاكد بس ماعملولي وربي يسخر الحال ,وانشاءالله الف سلامة عليكي وعلى زوجك وانشاءالله يعملها بسرعة وتنجح وانت ربي يشفيك وربي يرزقك بالدرية الصالحة.
راجية ربي يشفي ابنك محمد ياربوالف سلامة عليه.
سحورة حبيبتي سلامة ضرسك انشاءالله وربي يتمملك الحمل وقوليلنا شو حن زوجك والا لا يعني وين وداكي لبيت اهلك والا لابيتك.ههههههههههههههه
احساس ربي معك انشاءالله
ليبيان..ام محمد ..الحساسة ..لولوسين ..وهبوش ..كيفكم يابنات
اما انا يومياتي كلها روتين يومي والمطر ماشاءالله مازال تمطر ولحد ملتتوقف بنروح انا وزجي نبي نستغل العطلة .
سلامااااااااااااااااااااااااات

سنوات الضياع
16-03-2009, 05:23 PM
حساسة ياااارب ولادة وتكون ولادتك سهلة يااااارب وتشوفي عبودة بين ايديكي وطمنينا عنك

راجية رزق ربي ألف سلامة على محمد وياااارب ما يشوف شر
وانا والبيبي ناح وبنسلم عليكي كتييير

ايناس شو اخبارك طمنيني عنك؟؟؟

ام محمد ماحكيتلك بدي اتمدد مشان انام للجامعة صح نمت بس ما ووصلت الجامعة
هههههههههههههههههههههههههههه تركتك عالفاضي

سحورة زكرتيني بحالي بحكي لامي وهو جوة بطلت اجعمع وصرت انسى كيف لما يشرف ويجنني

لولوسين كيفك ياعيني نمت بكير متل المؤدبة بس مارحت عالجامعة هههههههههههههههههههههههههههه
حطيت منبه عال 6 ونص وسكرتو وصحيت عال 7 يعني مارح الحق حكيت اجت منك يا جامع

هبوش كيفك ياعيني طمنيني عليكي وكيف صارو اهلك؟؟؟

بوسة حبيبتي شو اخبارك وكيف صارت نفسيتك ان شاء الله احسن يااارب

نور العين واشراقة كيفكو وين ههالغيبة ما حدا بطل علينا ويطمنا عليكو
ولا ليكون يا نور بدك تطلعيلنا باسم جديد خخخخخخخخخخخخخخخخ

ليبيان كيفك وكيف صهيب ومريومة الله يخليهم الك يااارب

راسيل شو اخبارك واخبار بنتك؟؟؟

سلااااااامي للكل

سنوات الضياع
16-03-2009, 05:29 PM
بوسة حبيبتي حاولي اقنعيه يعملها لانو انا زوجي كان عندو وضليتني وراه لانو مليت من اللف عالدكاترة
وسبحان الله ربنا عوضنا بعد 5 شهور من العملية بالرغم العدد والحركة كانت عند زوجي مش بطالة
والحمد لله على كل شي والله يرزقك يااارب انتي وكل خواتي المسلمات يااارب

سحر الزمان
16-03-2009, 07:30 PM
حساسة ،، يمكن يكون طلق ،، روحي عند دكتورتك بيحطوكي على جهاز الطلق وبيعرفو اذا طلق ولا لأ ، وكمان بتفحصك وبتشوف اذا الرحم بدأ يفتح ولا لأ ،، ومو ضروري تدخل مباشرة ع المستشفى ونصيحة لا تدخلي بكير ع المستشفى لحتى يحمى الطلق معك بس لازم تعرفي الرحم كم فاتح في ناس ولادتهم يسره كثير بسرعة بيفتح الرحم ،، الله يهونها عليكي وتقومي بالسلامة وامانة تدعي لأختي بالحمل من فضلك لا تنسي ،، طمنيني كم بين الطلقة والطلقة ؟
راجية ،، المدلله على عافية ابنك وعقبال تمام العافية ،
ايناس ،، الله ييسر عليكي ويارب حامل ،، طب حللي وليش مستنية ع حالك ،، خخخ لا حن ولاحاجة رجعني ع البيت وبكرة لع موعدي مو اليوم ،،
سنسن ،، اجت من الجامع مو هيك يا **لانة خخخ الله يهون عليكي إذا من هلأ عبتغيبي طيب لتتقلي شوبدك تساوي ،، لاتخلصي أيام الغياب خليها لوقت عوزه اسمعي مني ،،

راجية رزق ربى
16-03-2009, 08:17 PM
الف شكر سحور وربنا يقومك بسلامة انتى سنوات واحساس يارب نفرح بكم امين يارب العالمين دعواتكم لنا بالحمل القريب

سنوات الضياع
16-03-2009, 09:08 PM
راجية الله يرزقك ياااارب بالحمل القريب انتي وكل من تتمنى

سحورة ايه هيك بدي اعمل بس لسة بيسجلو الناس والدكاترة ما معهم كشوفات اسامي
هههههههههههههههههههههههههههه مشان هيك ماخدة راحتي

ام محمد
16-03-2009, 10:15 PM
بسم الله ماشاء الله

كل هاد بيوم واحد صفحتين
صحيح نسوان هههههههههههههههههههههه

حساسه
هو بس اجا الوجع مدة قصيرة بيكون طلق يعني مابتعودي تقدري تقعدي ولاتوقفي
هههههههههههههههه

اما بين ساعات بيكون هذا ماطلق
الله يقومك بسلامه
امانه لاتنسى تدعي لناااااااااااا

بوسه
الله يوفقك يارب ويرزقك عن قريب يارب

سحوره
الله يعطيك العافيه وخلص بكر بتجي شغاله وبتشوف شغلها الله يعينهاهههههههههههههه

سنسن
لك هيك ومارحتي للجامعه طيب انا بعرف ورجيك
خخخخخخخخخخخخ

راجيه
سلامتو ابنك الله يشفيه ويخليه لكي يارب

ايناس
الله يهنيكم يارب تستغلوها كويس
لاتنسوووووووووووو
ههههههههههههه

زهرة
اكيد عم دور هون وهون
ههههههههههه

يومياتي

الحمدلله على كل شيء
اهم شيء صحه وعافيه

وبلش الشووب عنا
يعني الحرررررررررررررررر
كل شوي بشغل مكيف وبطفيه
هههههههههههههههه

سلام وصل زوجي بقوم نتعش
جاب اكل جاهز من برى مااجى على بالي اطبخ

كنت عم اطوي غسيل وكوي
ههههههههههههههههههه

سلامي للجميع

هبوش طمنينا على اهلك الله يشفيهم يارب

سنوات الضياع
16-03-2009, 10:23 PM
ام محمد مبروووووك التوقيع الجديد كتير حلووو
يسلمو اللي عملوه ههههههههههههههههههههههه

ام محمد
17-03-2009, 12:14 AM
سنسن
الله يبارك فيك
وعقبالك
ههههههههههههههههههههه

هبه
17-03-2009, 02:28 AM
سلااام للكل

سامحوني عم بقرا اخباركم بس مالي خلق اكتب و ارد

اهلي عم بيطمنوني على حالهم

بس انا لأنه خبوا علي لساتني قلقانه و بحكي لولا الموضوع كبير ما كان خبوا علي الله يهديهم

باب رجع على الصيدليه الله يسامحه ما بقبل يقعد في البيت يريح

و ماما ما عم تقدر تمشي على رجلها و دور بيقولوا ورم ليفي الله يعافينا و دور ورم مائي بسبب الضغط جمعت سوائل

و اختي لساتها في البيت ما رجعت الشغل بس منيح خطيبها لسا ما غير رأيه عنها بعد الحادث خخخخخخ

الله يشافيهم يارب

و يعدي الوقت بسرعه و انزللهم اتطمن عليهم ان شالله

هبه

سنوات الضياع
17-03-2009, 03:09 AM
هبوش حبيبتي الله يطمنك عليهم ياااارب وعليهم العافية يعني ابوكي منيح ازا رجع للشغل
وخطيبها لازم يكون هيك ولا مافيه خير والله يطمنك عامك ياااارب

بوسة البسبوسة
17-03-2009, 06:50 AM
صباح الخير
ازيكو يا بنات
ام محمد ,,,, سنوات ,,,,, الحمد لله اقنعت زوجي ان هو يعملها اخر الشهر او اول شهر 4 بس يارب متجيش حاجة تعطل العملية اصلا هو بيتلكك
سحورة,,, اخبار سنتك ايه
هبة ,,,,و الف سلامة علي اهلك ومتخافيش على مامتك انا كمان ماما عندها ورم ليفي على الرحم وهي مش عاوزة تعمل العملية عشان خايفة لان عندها السكر بس الحمد لله الدكتور قال ممكن متعملش العملية الفترة دي فانا مستنية لما انزل اقنعها بيها ومتخافيش بسيطة ان شاء الله وربنا يطمنك عليهم.

انا انا الحمد لله اليوم احسن نفسيتي ومعنديش جديد
عندي بس غسيييييييييييل كتير عاوز يتغسل وانا ماليش نفس اعمل اي حاجة ولا حتي انظف البيت .

راجية رزق ربى
17-03-2009, 12:12 PM
الف سلامة على اهلك يا هبة وربنا يطمينك عليهم يارب
سنوات حبيبتى مشكورة على دعاء يا غالية
سحور كيفيك اليوم
ام محمد مبارك التوقيع كتير حلو
بوسة ربنا يعينك على الغسيل بيكون يوم طويل

بوسة البسبوسة
17-03-2009, 02:34 PM
فعلا والله يا راجية يوم الغسيل داه بيبقي ملل وأرف :cry: وانا كمان مكوماه بقالي اسبوعين ربنا معايا بس برضه مش هغسل النهاردة بكرة بقي او يوم الخميس.

بنااااااااااااااااااااااااااااات
انا إتخانقت مع جوزي النهاردة واول مرة ازعق كدة معاه :mad:بس هو مزعقش اوي عشان غلطااااااااان ,,,,,,,, والله يا بنات انا متضايقة اوي عشان مش بحب اتخانق معاه بس هو الي وصلني لكدة المهم احكيلكو عشان افضفض وتقولولي انا غلطانة ولا لا.
هو عنده في الشغل جابوا برنامج جديد علي الكمبيوتر ,(( في واحدة مهاه انا مش بحبها خالص ولا برتاح لها ومش بفتري عليها والله لا بس انا عارفاها وكان في مشكلة كدة من فترة هي اتسببت فيها ومشيت من الشغل وبعدين رجعت تاني,, المهم انا واثقة جدا فيه هو cs: بس هي لا لا لا خالص:mad:))
المهم لما جاب البرنامج داه هو شغله امبارح وقالي ان النهاردة هيعلمها هي عليه عشان تطبقه مع العملاء علي طول انا طبعا اتغاظت :confused: وسألته المدة الي هيقعدوا مع بعض فيها قال 10 دقايق من 10 الصبح الي 10.10 قلت ماشي.
النهاردة اتصلت بيه الساعة 10.15 قلته خلاص قال لا لسه قاعدة قلته ماشي 5 دقائق واتصل بيك تاني ((( علي فكرة انا بغير عليه جداااااااااااااااااا بس والله عشان بحبه oo:))) بتصل بيه بعد 10 دقائق لقيت تليفونة مغلق إتجننت :cry: فضلت احاول اتصل لمدة 40 دقيقة برضه مغلق اتصلت علي المكتب رد سألته اول حاجة عن التليفون هو ليه مغلق قال ايه داه هو مغلق ممكن يكون البطايه فضيت وبعدين فتحه سمعته اتفتح سألته عليها لقيتها لسة موجودة بس خلاص هتمشي المهم انا سكت طبعا لاني كنت في الشغل وهو كمان . بس اول ما جه ياخدني واحنا في السيارة مسكت التليفون لقيت البطارية مليانة وهو معهوش شاحن في الشغل :mad: فضلت ازعق انت بتقفل التليفون عشان مكلمكش وانت قاعد معاها ..و......و.....و.....و...... هو فضل يقول هو اتقفل لوحده معرفش ازاي وبعدين قال والله اتقفل لوحده عاوزة تصدقي صدقي مش عاوزة انتي حرة والكلمة دي جننتني , طبعا انا دلوقت مخاصماه طول الطريق كان عمال يحاول يجر ناعم ;) بس انا على اخري منه ومش بكلمه no_no بس مش بحب اخاصمه بس لازم كدة عشان ميكررهاش تاني طبعا انا عارفة انه مكنش قصده بس لازم الحبة دول عشان بعد كدة ياخد باله من كل حاجة.

خصوصا ان انا مجنونة جدا :p وبغيييييييييير عليه مووووووووووووووووتstop:cry:
بس بالله عليكم انا غلطانة ولا هو:rolleyes::rolleyes:

راجية رزق ربى
17-03-2009, 03:47 PM
الغيرة يا حبيبتى للازم تكون فى المعقول علشان الراجل مش يزهق

راجية رزق ربى
17-03-2009, 03:49 PM
اما عنى اليوم بيعمل شوربة خضور عن استاذ محمد ست السات شرفت النهاردة الدورة كالعادة والحمد لله على كل حال

wafaa
17-03-2009, 03:54 PM

كيف حالكم يابناااااااااااااااااااااااااااااااااات ؟

والله ماقريت الصفحات اللي فاتني

هبو:

الحمدلله ع سلامة اهلك

بوسة البسبوسة :

تبي الحق معاك حق انك تضايقتي من حركة الموبايل ،والله يعلم

بس غلط منك انك كنت ترني عليه كل شوووووي، يعني شنو استفدتي من الرنين

بوسة البسبوسة
17-03-2009, 04:31 PM
راجية الف هنا علي الشوربة
wafaa مستدتش ولا حاجة غير حرقة دمي بس مكنتش قادرة استني بصراحة
هو دلوقتي بقي بيحاول يهزر معايا ويكلم في اي حاجة شكله مصخرة هههههههههههههه وانا نفسي اضحك بس ماسكة نفسي ايه علي الاخر طبعا بقي مش زعلانة هههههههههه

أحساس هادئه
17-03-2009, 04:56 PM
سلام
اتمنى الجميع يكون بخير
وما تنسوني من الدعاء
تعبانة
ونفسي اولد بسلامة

راجية رزق ربى
17-03-2009, 05:25 PM
سلام
اتمنى الجميع يكون بخير
وما تنسوني من الدعاء
تعبانة
ونفسي اولد بسلامة

ربنا يقوم بسلامة يا حبيبتى ويقر عنيك بمولدك باذن الله لاتنسى من الدعاء

سحر الزمان
17-03-2009, 08:32 PM
هبه ،، طل القمر ،، طلي ولاتردي علينا معليش بس طمنينا عنك وعن أهلك ،، والله يتمم شفاهم كلهم ع خير ويارب طهور وأجر وعافية ،،
بوسة ،، خخخ أنت مثلي بالنرفزه السريعة والزعيق بس مش مثلي أنا ما بغيير خخخ أو بالأصح ما بفرجيه غيرتي ،، خخخ قوية مو هيك ،، بس حقك طبعا تعصبي ،، بس كمان فشيتي غلك فيه خلاص ،، صدقيه خخخ احفظيله ماء وجهه ولو كان كذب عليكي ،، على قولة ماما الرجل لما بيكذب على مرته معناها بيحبها وبيقدرها ولو ما كان هيك كان تصرف عينك عينك ولاهمه مشاعرك ،، بس انتي كمان طنشيه وانشالله يقعدو للصبح طنشي هالموضوع ،، حاولي ولاتفتحيلو ع المكتب ولاتشتغليلو مفتش وتحري خخخ سيبيه شوي ،، هذه وجهة نظري وطريقة تعاملي مع زوجي ،، والله يصبرك ويخلصه منها على خير ،، ادعيلو دائما بهيك :) خلص تصالحي معه بما انه زعل على زعلك ،، لأن كثر الدلال بيكره العاشق ،، بس خدي منه الوعد اللي بدك ياه خخخ
حساسة ،، شو طلع طلق بعدين الله يهونها عليكي ويقومك بالسلامة كم اسبوع الك بالتاسع ؟
وفا ،، طل القمر اهلين ،، كيف ايامك ؟
سنسن ،، كيفك . اليوم عندك عطلة مو هيك خخخ
أم محمد ،، كيفك وبالهنا ع العشا
راجية ،، بالهنا الشوربة كمان انا اليوم عملت شوربة بس شوربة العدس :) والله ييسرلك لك الأشعة امتى موعدها ؟

شو قصة الغسيل الكل عبيحكي عنده غسيل ،، اليوم اجت الشغالة ع8ونص ونضفت البيت الله يجزيها الخير وكنت غاسة وجبة غسيل قمت لأكوي دخت دوخة قوية تركت وتسطحت ،، بكره الكوي كره العمى وباكل هم الغسيل مشان الكوي والطوي خخخ
رحت ع دكتور الأسنان قال لازمني اشعة وهلأ مابيصير فظبط لي ضرسي وبس اولد باذن الله بدي اروح حتى يلبسه ،، بس الله يحميه هالفترة خخخ
تعبانة من قلة النوم مغع اني تسطحت كثير بس ما قدرت نام لأنو ابني فايق :(

يلا سلام

راجية رزق ربى
17-03-2009, 09:03 PM
حبيبتى سحور الف سلامة عليكى الاشعة معيادها الشهر القادم لسة كورس تانى من منشط وبعدين اعملها

سحر الزمان
17-03-2009, 09:40 PM
راجيه ،، الله يسلمك وعقبال فرحتنا بحملك يارب ،، وانشالله بتحملي قبل ما تعملي الأشعة ،،

راجية رزق ربى
17-03-2009, 09:51 PM
راجيه ،، الله يسلمك وعقبال فرحتنا بحملك يارب ،، وانشالله بتحملي قبل ما تعملي الأشعة ،،
الله يخليكى يا سحور والله يا حبيبتى اكتر حاجة مضيقنى انى مش عاوزة اكشف عورتى امام حد وبيقول يارب انتى عالم بى وبحالى

سنوات الضياع
17-03-2009, 10:40 PM
مساااااا الخير ياصبايا
والله انا طلعت روحي اليوم من قطعة الكهربا كان عنا عطل من الشركة وهلأ اجت
وطلعت عالسوق شريت لامي جلابية ولحماتي كمان وشريت لستي جلابية كمان
وشريت للبيبي طقمين بيجننوووو وخلص
سلاااااامي للكل

سنوات الضياع
17-03-2009, 10:43 PM
بوسة حبيبتي الغيرة حلوة بس بحدود مشان يتحملها والله يخليكو لبعض يااارب

راجية رزق ربي ان شاء الله اخر دورة يااارب وماتشوفيها الا بعد تسع شهور

سحورة ايه عطلة وياريت كل يوم عطلة احلى شي وانتي شو اخبارك؟؟؟

حساسة الله يقومك بالسلامة يااااارب ويسهل عليكي الطلق والولادة ياااارب
ودعواتك للصبايا الله يرزقهم بالذرية الصالحة

سلااااامي للكل

ام محمد
18-03-2009, 01:01 AM
هبوش
الحمدلله انهم بخير وانتي متى راح تنزلي اجازة
الله يسرلكي وتشوفيهم بخير وسلامه

حساسه
الله يقومك بسلامه يارب
وطمنيني عنك دائمااا

راجيه
الله يبارك فيك ويوفقك يارب
وان شاء الله تكون اخر دوره لبعد تسع شهور

بوسه
والله انا لو محلك بجنن من هاحركه ليه يفصل جوال ؟؟؟؟؟
بس يلا دلعي شوي عليها :good
وخلاص اذا اجا يراضيك تعالى معه
بعدين كرامة الرجال ماتسمح له يأتي اكثر من مرة وماتردي عليه :confused:

سحوره
الله يهنيك
و ان شاء الله تولدي بسلامه وتعمليه كويس
الله يسر لكي

سنسن

ياعيني جبتي ثياب لصهري
ههههههههههه
ايمت بدي شوفهم عليه :D
ههههههههههههه
الف مبروك اغراض لامك ولحماتك ولستك

وفاء
كيفك شو اخبارك
bye
بس سلمي عليناااااااااا :eek:او نسيتينااااااااااااااااااا:(

يومياتي

انا يوم كان فاصل النت خلصت بطاقة
وملل من دون النت :o
جلست اقلب بتي في من قناه لقناه

ولاشيء جديد
دعواتكم لي
سلامي للجميع

راجية رزق ربى
18-03-2009, 03:37 AM
حبيبتى سنوات مبروك المشتريات مبروك ملابس البيبى ياجميل
ام محمد ربنا يسمع منك ويرزقنا اجمعين الذرية الصالحة

ايناس2
18-03-2009, 03:39 AM
بسم الله الرحمن الرحيم
كيفكم يابنات شنو عاملين
اهلين برجعتك وفاء
كيف حالكم بسبوسة وسحورة وراجية واحساس وكل البنات

بوسة البسبوسة
18-03-2009, 07:06 AM
صباح الخير
إحساس ,,,, يا رب تقومي بالسلامة ان شاء الله لا تنسينا بالدعاء( بيقولو الدعاء ساعة الولادة مستجاب )
سحورة,,, خلاص بقي مش قادرة اتقل عليه اكتر من كدة كلمته امبارح بليل ههههههه اصل انا قبلي ضعيف بذات معاه هو خخخخخخخخخ
راجية ,,, طب انتي معندكيش دكتورة ولا هو دكتور والله كشف العورة داه اصعب حاجة انا قبل ما اعمل العملية في المستشفي قالوا في دكتور شاطر جدا و4/3 الستات بيتعالجوا عنده خليه هو حتى يعمل لك العملية بس طبعا انا مرضيتش انا اصلا لما الدكتورة بتكشف عليا ببقي متضايقة ومش بخلي النيرس تتدخل معاها بقبول 2 هيشوفوني لا كفاية واحدة اومال بقي لو دكتور راجل دا انا اموت

اما عني الحمد لله دلوقتي بكلم مع زوجي بس مش اوي يعني لسة نسبة 10% يارب يجوا من عنده هو بقي.

بوسة البسبوسة
18-03-2009, 07:13 AM
انوس ,,,, الحمد لله انا تمام انت ايه اخبارك عاملة ايه يا جميل
سنوات ,,,, مبروك هدوم البيبي يارب يتهني بينهم
ام محمد ,,, الدلع حلو فعلا بس لما بزود بيطنشني !!!!!!!!!!!! وعلي رأيك النت لما بيفصل بيبقي ملل والتي في مفهوش حاجة عدلة كله أرف

wafaa
18-03-2009, 10:39 AM
صباااااااااااااااااحو لاحلى بنات :good

حساسة :

ربي يهون عليك يارب وتقومين بالسلامة انت والبيبي

ام محمد :

انت من جدك ؟؟!!!؟؟؟

انساك ده كلام انساك ياسلام

والله انت عارفة انك ماتنتسي يابنت

وفعلا اذا خلص النت تحسي روحك ناقصك شي تعودنا عليه كيف التلفزيون يعني المهم يكون موجود بالرغم من انك مرات ماتجلسي تتفرجي

ايناس :

الله يسلمك يارب

سنن :

الله يعينكم والله الحياة لاتطاق بدون ضي

راجية رزق ربي :

الله يسخر لك ويسخر لنا ويسخر للكل

بوسة الغيورة :

ههههههههههههههههههه ،والله من حقك تغيري

وبعدين عديها هو عرفك على حقيقتك هههههههههههههه

صعبة هالمواقف :cry:

يومياتي

ولا جديد

الحمدلله على كل حال

دعواتكم

bye

نور العين
18-03-2009, 10:50 AM
سلاااااااااااااااام :sss

كيف الحااااااااااااال ss:

bye

دعواتكم
نور العين

wafaa
18-03-2009, 10:52 AM

bye

دعواتكم
نور العين

سلااااااااااااااااااااااامات

الحمدلله

bye

الله يوفقك يابنت :good

بوسة البسبوسة
18-03-2009, 10:59 AM

bye

دعواتكم

نور العين

اهلا نور العين الحمد لله تمام انت اخبارك ايه
ربنا معاكي ويوفقكك:good

راجية رزق ربى
18-03-2009, 11:00 AM
انيوش عاملة اية يا جميل وذهبتى للدكتورة ولا لسة طمنينى عاملتى اية يارب يارب نسمع اخبار حلوة
حبيبتى بوسى والله يا بنتى احنا هنا فى المنصورة مفيش واحدة بتعمل اشعة الصبغة اللى هيعملها دكتور وانا كل لما افكر هيكون الوضع ازاى بتخنق جدا
ربنا يصلح حالك بينك وبين زوجك
وفاء انتى شكلك مطربة واحنا مش عارفين هههههههههه اخبارك اية واية الغيابة الطويلة دى
نور العين صباح الياسمين يا قمر اخبارك اية

نور العين
18-03-2009, 12:38 PM
اهلا نور العين الحمد لله تمام انت اخبارك ايه
ربنا معاكي ويوفقكك:good

الحمد لله انا كويسة بسأل عن اخباركم ان شاء الله :good

نور العين
18-03-2009, 12:40 PM
نور العين صباح الياسمين يا قمر اخبارك اية

كويسسسسسسسسسسسسسسسسة ولله الحمد والشكررر

نور العين
18-03-2009, 12:44 PM
سلااااااااااااااااااااااامات

الحمدلله

bye

الله يوفقك يابنت :good

ويوفق لك يالغالية يا نووووور اليوميات :good

wafaa
18-03-2009, 03:06 PM
اهلا بالكل

راجية رزق ربنا :

ههههههههه ، أيوة هذا ماناقصني ، :pبس ع فكرة مافيش مغنية اسمها وفاء :p

هبه
18-03-2009, 05:38 PM
سلاااااااااااااااااااااام للكل بلا استثناء

مشغوله هاليومين عم بخرج من المود السيء

بحكيلكم اخباري بس افضى

قبلاتي و سلامي للكل

هبه

راجية رزق ربى
18-03-2009, 06:56 PM
اهلا بالكل

راجية رزق ربنا :

ههههههههه ، أيوة هذا ماناقصني ، :pبس ع فكرة مافيش مغنية اسمها وفاء :p

ما انتى للازم تغيرى اسمك ويكون فوفو الروشة مطروبة جميع العصور:good

راجية رزق ربى
18-03-2009, 07:00 PM

بحكيلكم اخباري بس افضى

قبلاتي و سلامي للكل

هبه

حبيبتى ربنا يعنيك ويوفقك يا جميل بس ابقى طمنينى عليكىbye

wafaa
18-03-2009, 08:47 PM
ما انتى للازم تغيرى اسمك ويكون فوفو الروشة مطروبة جميع العصور:good
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ضحكتيني والله ههههههههههههههههههههههههههه
وبرضوا رائي ههههههههههههههههههههه

wafaa
18-03-2009, 08:56 PM

بحكيلكم اخباري بس افضى

قبلاتي و سلامي للكل

هبه

الله يهدي بالك ويعدل مزاجك

ونحن في الانتظار bye

راجية رزق ربى
18-03-2009, 09:25 PM
فينكم ام محمد وسحور وسنوات ولمى ليناو لولوسين انتم فين وباقى البنات

& متفائلة &
18-03-2009, 10:58 PM

بناااااااات :cry: أنا لي 10 سنوات زواج وماعندي أطفال cr:

طبعا انا طول السنين هذه الحمدالله اجتمع مع الناس ومافي مشكله

بس من تقريبا سنه صرت اكره جمعات الناس صرت دايم اظغط على نفسي عشان زوجي

طبعا خلال هذه السنه كل الناس ألي ساكنين حولي كلهم جابو أطفال الله يحفظهم لهم cr:
أنا تعبت نفسيتي صرت دايم ان اجتمعت فيهم تتعب نفسي دايم كلامهم عن الأطفال والحمل
والولادة وانا بينهم cry وقلبي حزينه على حالي
خلاص قسم بالله صرت شوي وأصيح بينهم بس دايم ادعو الله ان الله يستر
والله اني دايم ارجع للبيت وابكي:cry: من دون ماعلم زوجي
بعدها قررت أني اتركهم وأماجتمع فيهم حسيت نفسيتي ارتاحت شوي
طبعا زوجي اجتماعي ومستحيل يجلس معي لازم يجتمع في ناس خاصه اخر الأسبوع
أنا قلت لزوجي خلاص أنا مابغى اظغط عليك روح مافي مشكله
بس تخيلو الناس ماتركوني في حالي
طبعا اليوم معزومين عند ناس وزوجي راح وأنا جلست وكلمتني زوجة ألي عازمنا تقول ليش ماجيتي وأنها زعلانه علي ومادري أيش أنا مادري وش اقولها من الهم ألي فيني
:( قلت لها والله عندي ظروف خاصه معليش ماجيتكم ثم قالت لي أهم شي أنك طيبه
مادري هي قالتها مجامله لي وفي نفسها زعلانه علي
والله أن نفسي ضايقه فيني خلاس تعبت من هذا الحال تعبت اني ألاقي الناس والناس ماهي تاركتني في حالي:cry:
دايم يتصلون فيني الحريم ويقولو ليش ماتجين عندنا ووشفيك انتي حامل وماتبغين تعلمينا ياااااااااااارب رحمتك sl: صرت أعاني معناة كل أخر أسبوع من ها الناس ألي ماترحم cry
أنا صعبه أقول للناس يوم يسألوني ليه ماتجين صعبه أقولهم أن سبب أني ماجيتكم
أن عندكم عيال وسوالفكم كلها عن الأطفال والحمل والولادة وانا لا وأني أتعب من كلامكم
والله صرت مادري وش اقولهم عشان يخلوني في حالي:cry:
يااااااااااااارب فرج عني ضااااااااقت فيني الدنيا
خصوصا أني ساكنه في منطقه واهلي منطقه ثانيه يعين لو كانو قريبين مني كان رحت لهم وارتحت من كلام الناس

طبعا انا جالسه اتعالج عشان احمل طوااااال هذه السنين بس ربي مارادsl:
وناس ماذاقت الوحده والعذاب الي ذقته ومن جمعات الناس الي تغث النفس

بغيت أسالكم وش أقول لناس إذا سالتني ليش متجين عندنا وحنا زعلانين عليك
وشو العذر الي أقولهم وافتك من شرهم ؟؟

وانتو كيف تسوون تجتمعون مع الناس ولكم سنين ولا كيف ؟؟

لأني زي ماقلت لكم انا كنت اجتمع فيهم بس خلاس هذه السنه كل وحده فيهم جابت طفل
وماشغلهم إلا هذه الأطفال تلبس وتشيل وكلام عن الحمل والولادة يعني سوالف تغث النفس
يعني مايسولفون في مواضيع ثانيه ونا خلااااااااااااااااس تعبت تعبت تعبت وانا أجامل
وأتظاهر أني مافيني شي خلاس تعبت كل مارحت من عند الناس أبكي cr:
تعبت وانا أظغط على نفسي نعبت بلغت حدي تحطت حزنت عانيت
ولا بعد يوم أروح عندهم يجوني ويورني صور اطفال أخوانهم ولاخواتهم اي في الجوال
والي تقول لي شفتي فلانه تراها حامل وفلانه ولدت وجابت ولد يهبل

بالله عليكم مو سواليف تغث النفس وتجيب حاله النفسيه حتى لو كنتي متعافيه تجيك كل أمراض بسبت سوالفهم :cry:
قلت خلاس بعتزل الناس وان شاء الله بعد كم شهر بسوي حقن مجهري يارب يرزقني اني احمل
وما أقابلهم إلا بعد مااحمل عشان تكون نفسيتي في ذاك الوقت زينه

تكفون دعواتكم ليcr:

LIBYAN
18-03-2009, 11:13 PM
اهلين

كيف حالكم واحوالكم

انا اليومين اللى فاتوا كنت ماخاطرى فى شى

كنت اشوف فى يومياتكم
واطمن وعليكم

سنوات الضياع
18-03-2009, 11:17 PM
**ام انس ** حبيبتي الله يرزقك بأحلى توم بالدنيا ياااارب بس مابينفع تعملي بحالك هيك
رح تتعب نفسيتك الوحدة وتضلك تفكري بالموضوع دايما فكري انك احسن من غيرك ربنا ما رزقك والو حكمة في ذلك
ناس بتحمل وبتتعب وبتشوف الموت فالولادة اخر شي بموت البيبي يعني فكري انو في حالات اصعب منك
اجتمعي مع الناس الانسان بطبعو اجتماعي وخليهم يحكو شو مابدهم وبكرة ان شاء الله ربنا رح يرزقك ويفرح قلبك

wafaa
18-03-2009, 11:24 PM
اهلين

كيف حالكم واحوالكم

كنت اشوف فى يومياتكم
واطمن وعليكم

خير ، كنك مش خاطرك في شي ؟؟؟ خبر خير

باهي طمنينا انت علي روحك

راجية رزق ربى
18-03-2009, 11:26 PM
حبيبتى ام انس اشغلى وقتك مثالا فى تعلم الكروشة الخياطة انا بفكر والله ابداء اشوف دورات واشغل وقتى لما حد يسالك منهم انتى مش عاوزة تجى لى قولى لهم بتعلم الكروشة او باخد دورة خياطة وكمان انا بفكر فى القراءة الان انى اشغل وقتى بها يعنى هاتى كتاب يكون مسلى واقرائى وهكذا جديدى حياتك ولاتياسى من رحمة الله الله يرزقك باذن الله وتنجح العملية وتجيبى احلى توام وتجى هنا تشتكى من السهر وعدم الراحة باذن الله

wafaa
18-03-2009, 11:27 PM
اهلا

ام انس :

لا تتضايقي ولا تعقدي روحك

ربنا كريم

اول شي واذا قاطعت الناس والدنيا كلها شنو بتسفيدي ؟؟؟

وبعدين انت لك 10 سنوات مفروض انك تعودت على الناس واسئلتهم ونظراتهم

وكلنا نعاني من هالشي ، بس مافي ايدينا شي

راجية رزق ربى
18-03-2009, 11:28 PM
اهلين

كيف حالكم واحوالكم

كنت اشوف فى يومياتكم
واطمن وعليكم
انتى عاملة اية واخبارك واخبار العيال طمنينى عليكى

هبه
19-03-2009, 04:13 AM
سلاااااااااااام على الحلوين الامورين

اليوم كان طوييييييييل و صعب شوي

الصبح طبخت و طلعت اخدت جلسة العلاج و وديت الاكل لزوجي

رجعت البيت افطرت و اخدت الدوا و نضفت شوي

طلعت جبت شاهين و رجعت على ترتيب و تنضيف و جلي لحد ما طلعت جبت نانا

رجعت كويت نصف طن من الكوي اللي علي باقي تقريبا طن و نصف خخخخ

و على 3 و تلت طلعت رحت عند صاحبتي قصيتلها شعر اولادها

و رجعت البيت على 6 و تلت حضرت العشا لزوجي و تركته مع الاولاد و طلعت جبت كم شغله من السوبرماركت عشان عندي عزيمه بكرا

و بعد ما رجعت هو طلع عند صاحبه جا اليوم من السفر و انا نضفت السمك و بهرته و حطيته بالتلاجه و عملت صحن سلطه ايش كبره تعشيت عليه

و الحين قاعده اشرب حليب المساء و بعده الدواء و بعده صلاه و نووووووووووووووم

ضهري كثير بيوجعني

بس ان شالله مع الدوا و الراحه بيصير غير شكل

و هذا يومي لليوم

هبه

هبه
19-03-2009, 04:20 AM
بكرا برد عليكم يا حلوين

سامحوني هلا لازم اروح انام بلكي ريح ضهري شوي

هبه

بوسة البسبوسة
19-03-2009, 08:21 AM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته:)
ازيكو يا بنات عاملين ايه ;)
راجية ,,,,, حبيبتي توكلي علي الله واعملي الأشعة ولا حياء في الدين ولا حياء في العلم.
أم أنس ,,,, حبيبتي كلنا كدة مش خالصين من الناس وكلامهم :cry: بس مش هينفع ناخد جنب ونبعد عنهم انا كنت زيك وفعلا بعدت عن الناس شوية بس مرتاحتش لان حتي اقرب الناس ليكي مش بيبطلو سؤال وطبعا قصدهم يطمنوا عليكي بس اقرب الناس لينا مش هنقدر نبعد عنهم لانهم اهلنا امهاتنا واخواتنا مش هقدر اقولك متفكريش في كلامهم لا ن غصب عننا بنفكر بس حاولي تتماسكي وتقربي من ربنا وتدعيه انه يهديلك بالك وصدرك.
libyan ,,, خير يل قمر مالك طمنينا وفضفضي.
هبة ,,,, نورتي يا جميل والله كنا قلقانين عليكي والف سلامة علي ظهرت واخبار ماما وبابا واختك ايه ان شاء الله يكونوا بخير.
فين باقي البنات احنا مش واخدين علي الغيبة دي ان شاء الله يكون المانع خير.
يومياتي
الحمد لله بخير خلاص انا زوجي بقينا سمن علي عسلhi::ss:very_good:good
امبارح رحت عند اخت زوجي طبعا لازم تقول كلمتين (( كنا بنتفرج على التليفزيون ولقينا تؤام بيبهات قعدت تقول امتي بقي يا اخويا اشوفك بيبي حتى واحد حلو كدة angry )) طبعا انا عملت نفسي مش واخدة بالي بس كلمتها وجعت قلبي اوي ولما روحت مكلمتش مع زوجي في حاجة بمعني اصح طنشتها:p shutup بس كنت متضايقة طبعا:cry: يلا الحمد لله علي كل حال
يلا سلام
سلامي لكل البناااااااااااااااااااااات بدون إستثناااااااااااااااااااااء
أستغفر الله العظيم الذي لا إله إلا هو الحي القيوم أتوب إليه

أحساس هادئه
19-03-2009, 08:48 AM
سلام
حبيبتي ام انس
الله يرزقك في القريب العاجل والناس هي كذاماترحم
بس الله بعوض صبرك خير
ليبيان
عسى ماشر انشاءالله تكوني بخير
بوسة
الله يوفقك مع زوجك والله يرزقك بالاطفال الي يملو عليك البيت
راجية
حبيبتي كيفك وكيف احمد انشاءالله بخير
سنوات
هاياحلوة شو اخبارك مع الحمل وشو شعور زوجك
سحورة الامورة
وينك واخبارك مع بيت حماك ورحتي الى اخت زوجك ولا لا
هبة
الله يعطيك القوة ويتعافى ظهرك انشاءالله
لولوسيناخبارك واخبار البنوتة

راجية رزق ربى
19-03-2009, 10:27 AM
الحمد لله يا هبة انك بخير والف سلامة على ظهرك يا قمر اتمنى لكى الشفاء العاجل
بوسة حبيبتى صباح الفل على عيونك يا باشا ولا يهمك من اى كلمة حد يقولها لكى ربنا هو بيرزق واحنا مفيش بايدنا غير الاخد بالاسباب
احساس صباح الخير ربنا يقومك بسلامة يارب يقرعنيك بى امين يارب العالمين حبيبتى انا ومحمد بخير والحمد لله

راجية رزق ربى
19-03-2009, 10:29 AM
فين باقى البنات سحور وسنوات لولوسين و libyan ولمى لينا انتم فين

راجية رزق ربى
19-03-2009, 10:31 AM
اما عن يومى هذهب النهاردة عند حماتى هو بيكون يوم بيان من اولة بس معلش علشان خاطر زوجى سلاااااااااااام موقتا

بوسة البسبوسة
19-03-2009, 11:35 AM
اما عن يومى هذهب النهاردة عند حماتى هو بيكون يوم بيان من اولة بس معلش علشان خاطر زوجى سلاااااااااااام موقتا
طول بالك يا جميل لجل الورد يتسقي العليق ;) ;) ;) انا بقي حماتي زي السكر بس بنتها (اخت زوجي) هي الي سممممممممم اعوذ بالله بس بصراحة انا بعرف استفزها :p :p هي تموت لما تلاقيني بدلع علي زوجي تبقي هتجنن من الغيظ:good

راجية رزق ربى
19-03-2009, 11:41 AM
طول بالك يا جميل لجل الورد يتسقي العليق ;) ;) ;) انا بقي حماتي زي السكر بس بنتها (اخت زوجي) هي الي سممممممممم اعوذ بالله بس بصراحة انا بعرف استفزها :p :p هي تموت لما تلاقيني بدلع علي زوجي تبقي هتجنن من الغيظ:good

يا بختك يا بوسة بتعرفى تردى حتى انا باخد الكلام فى جانبى ولا اعرف ارد واكتم فى نفسى وامى تفضل تقولى:o بلاش ضعف الشخصية دة بس والله انا طباعى كدة لرغم انى بيسمع كلام بيجرحنى ولما تتطلب منى شى انفذة فورا واعملة لانى برضوا مش بيعرف اقول لحد لاء على حاجة بدل اقدرها اعملها بيعملها امى بتزعل منى بس انا ش بيعرف اغير من نفسى اعمل اية هو انا كدة غلط :confused:

راجية رزق ربى
19-03-2009, 11:55 AM
انا نفسى اتكلم شوية افضفض وسامحونى وانا عارفة ان كل واحدة فينا عندها اللى مكافيها بس غصب عنى
انتم تعرفوا انى اجهضت مرتين وفى اخر اجهاض كانت اخت زوجى حامل معى بس هى ما شاء الله ولدت بسلامة تعرفوا يوم اجهاضى حماتى تجى تقولى بنتى ذهبت للدكتور الجنين حلو وحملها كويس وهى عارفة انى نفسيتى تعبانة المفروض تراعى حتى مشاعرى المهم فى اجهاضى الاول لما قولت لها انا حامل تعرفوا كان ردها اية يا نهار اسود حامل والله الكلام اقطع قلبى ولا من كام يوم كنت عندها انا زوجى وبعدين كنت لبسة عباية واسعة زوجى قال لى شكلك حامل وكان امام حماتى كان ردها تقولة انتى بتحلم احلم والله كلام بيوجعنى بيحاول انسى رغم ان عندها بنات مع ذلك انا معاملتى معها مش هقولكم والله احسن معاملة واحسن مقابلة لما اكون معها بيعمل انا كل حاجة واسبيها ترتاح خالص

لما اضيق اوى احكى للامى الغالية تقولى انتى ضعيفة مش عارفة تردى بس انا كدة اعمل اية

om hani
19-03-2009, 12:10 PM
صباح الورد لعيونكم
كيفكم اشتقت لكم كنت مشغولة كثير في الايام الي فاتت ان شاء الله بقول لكم لما ارجع من المكتبة لاني بودي هنوني يشوف الاطفال هناك ويسمع قصة واناشيد

هبه الف سلامة على ظهرك الله يعينك يارب ظهرك من زمان تاعبك بس انتي هدي نفسك شوية وبلاش كثرة المشاوير والحركة

راجية كيفك وكيف ابنك؟الله يعينك باين عليكي طيبة كثير وزي العسل أنا كنت زيك مابقدر أرد أنجرح وأسكت وبعدين أبكي بيني وبين نفسي بس بدأت أتغير شوية صرت أتعامل بشر مخفي مع الي يأذيني حتى زوجي مسكين بدأت مرات أعصب عليه لو قال لي كلمة حتى لو من باب المزاح.

بوسة حبيبتي طنشي اي كلمة تسمعيها لا تخليها تحقق امنيتها في انها تحبط معنوياتك.

احساس هادئة يارب تولدي قريب وترتاحي.

سحورة كيفك وكيف البيبي؟

سنسن كيف الحمل معك؟

**ام انس** الله يعينك حبيبتي ويرزقك في القريب العاجل بالي يملأ حياتك فرح وسعادة وقلة نوم
بخصوص الناس حاولي انك مثلا تأخذي دورات لغة مثلا أو تتعلمي الخياطة أو لو في مثلا جنبك حلقات
لتحفيظ القرآن وكذا اي احد يسألك ليش ماحد يشوفك تقدري تقولي انك مشغولة بهذه الاشياء
كمان هذه الدورات بتخلي عقلك مشغول بشيئ ثاني غير التفكير في الحمل و هذا بيكون له اثر ايجابي عليكي.

كيفك نور العين؟ ياريتك سميتي نفسك نور المنتدى او بس نور لان هذا الاسم كثير حلو

سلام باقي البنات لاني لازم اخرج الان

سحر الزمان
19-03-2009, 02:18 PM
سلام صبايا ،،
أم أنس ،، الله يجبر بخاطرك ،، ومثل ماقالو البنات اشغلي حالك حتى يكون لك عذر امام النساء ، روحي احفي قرآن مثلا ،، بس نصيحتي لاتنعزلي عن الناس لأنو مو هون الحل ،، وممكن تقولي للي عبيسأل عن سبب اعتذارك عن القدوم أني عبضل ساكتة طول الجلسة لأنو مافي حديث مشترك بيننا ،، بس معقول هنن مابينتبهو وبيضلو بيحكو هيك طول الجلسة ،، ما أظن بس يمكن هنن بيحكو دقيقتين هيك والباقي عادي بس انت صايرة حساسة شوي ،، الله يجبر بخاطرك ويرزقك بالقريب العاجل يارب آمين
بوسة ،، احيانا الحماي بتكوون عسل وبنتها على قولك سمممم خخخ بس طنشيها عاااااادي وكأنها ماحكت شي ،، والله يرزقك قريبا امين
راجية ،، شكرا عسؤالك :) وبالنسبة للدكتور انا عبتعالج عند دكتور وماباليد حيلة لأنو مشهور بس والله بتلاقيني مخبيه وجهي وعب\عي ربي تجبر بخاطري ولاتحيجني مرة تانية للأنابيب ويارب تسترني ،، والأبيخ أنو بيدخل واحد من المختبر بيسألك عن اسمك واسم زوجك وبيكون الدكتور مجهزك ليحط الجنين يعني العورة مكشوفة :( أوووووف الله يعين
ومشان حماتك ، لأ خليكي ساكته احسن لأنك بيوم من الأيام راحتصيري حماي انشالله ،، بس فشي قلبك لزوجك ولو ببكاء بدون كلام أو تعليق وهو راح يفهم وكمان بوسة هيك اعملي انا كثير بعمل هيك وهذه دلالة على انهم جرحوكي وأنت مظلومة بس مابدك تعملي مشكلة فزوجك بيحن عليكي وبيحكي مع اهله انو مايزعلوكي :)
ايناس ،، انا بخير وأنت كيفك ؟
حساسة ،، شو وقف الطلق ؟ شو اخبارك ؟
هبه ،، الله يشافي اهلك وماشالله يومك حافل ،
وفا ،، وين يومياتك ؟
نور ،، وين هالغيبة ووين يومياتك ؟
أم هاني ،، طل القمر ،، شتقنالك ،،بالهنا مشوار هاني :) أنا منيحة والحمدلله :)
سنسن ،، خخخ ليش امتى يوم الأم نسيت ؟ وبالهنا المشتريات :)
أم محمد ،، شو قصة النت معك ومع سنسن ،، الله لا يقطعه بعدين بنشتاقلكم :)
ليبيان ،، خير !! ليش نفسيتك تعبانة ؟؟ كيف أولادك ؟
الذهبي ، اشراقة ، لمى ولينا ، رتاج ، وينكم ؟

البارحة رحت عند أهلي من الظهر لليل :) عبشتاقلهم كثير ماعبشوفهم الا مرة بالأسبوع ،، واليوم ابني فايق ع 10 ع بيبكي بده الكرة خخخخ شايف بنومه الأولاد أخدوله كرته متأثر بأمبارحة ولعبه مع الأود خخخ فقت وطبخت كواج (لحمة بالفرن) واليوم شكلنا بالبيت خخخ
مستغربه ظهري كثيييييييير عبيوجعني مع اني ماعبشتغل شي :( وصارلي يومين عبحس بثقل ببطني وخصوصا آخر النهار قلت لزوجي هلأ حسيت اني حامل ،، عقبالكم يارب :)

يلا سلام قمورات

هبه
19-03-2009, 04:22 PM
صباح الفل على الكل

عندي عزيمه اليوم و المشكله مو في الطبخ لأنه تقريبا جاهز

المشكله في البيت حاسسته زي الم**له

نضفت غرفة الاولاد من راسها لرجليها و مو قادره اعمل شي تاني تعبببببببببت

يارب رحمتك

هبه

ام محمد
19-03-2009, 08:53 PM
كيفكممممممممممم ياحلوين

النت جنني جبت له بطاقة وشتغل تاني عطل النت
مهم جبت وحده تانيه وماشاءالله مافعلوها لتاني يوم

وفوئة
ههههههههههه ماشاء الله طلعتي مغنيه
تسلميلي يارب
وطمنيني عنك عم درسي

سحوره
والله موبيدي النت المتخلف هو عم يلعب معي
ههههههه

ام انس

الله يعينك ولاتردي على احد ولاتفكري فيهم لان محد بفكر فيك
وتوكلي على الله وستغفري الله دائماااااااا
والله يرزقك بذرية الصالحه يارب

سنسن
وينك اليوم لاتقولي مقطوعه كهرباء
الله يعينكم

راجيه
كيفك اليوم وكيفه ابنك
الله يخليه لكي ويرزقك اخ واخت له
واصبري لانها ام زوجك انتي لاتردي عليها احسن

بوسه
مبروك الصلحه
الله يوفقك انتي وزوجك يارب

ليبيان

كيفك ياقلي وكيفهم اولادك

هبوش
سلامة قلبك يارب
الله يشفيك يارب ويعينك على عزايم

حساسه
شو ماولدتي
ومتى الهمة ان شاء الله

نور العين

الله يوفقك ويسرلكي

زهرة الشام
وينك مابينة عم دوري ههههههههههه

ان شاء الله كون مانسيت احد

وسلامي للجميعbye

سحر الزمان
19-03-2009, 09:23 PM
سلام بنات ،،

هبه ،، الله يعينك ع العزيمة ،، أهم شي تنظفي الغرف اللي بدهم يدخلوها الضيوف وترتبيهم مو كل البيت ،، الله يلبسك العافية وطمنيني عنك بعد العزيمة ،،
أم محمد ،، منيح بالأخير ظبط لأنو ملل بدون نت ،،

طبخت اليوم واجى زوجي ع 3العصر تغدينا ونما كل واحد استلم كنبه ونمنا والصغير عبيلعب ويتفرج ع التلفزيون ،، فقت ودخلت العفو ع الحمام لقيتني ع بنزف ؟؟؟ دم عبينقط مني نقطة ورا التانية :(
جسمي صار يرجف وطلعت من الحمام وخبرت جوزي ، خبرت دكتورتي قالت لازم اضرب ابرة بسرعة مع اني عباخد 3 حبات دوفاستون ، ولازم اطمن ع الجنين ، رحت عند الدكتورة وشفنا الجنين وسمعنا نبضه والحمدلله واطمنا علبه ، وضربت الابرة ورجعت ع البيت ،، وهلأ متسطة ع ضهري ،، استغربت ليش نزفت ؟؟ مع اني مابشتغل بالبيت شي ابدا ،، بس كان صارلي فترة ضهري عبيوجعني واحيانا بيمغص بطني مغصتين مثل الدورة ،، أووووووف الله يتمم هالحمل بخير وسلامة ،، دعواتكم ،،
الحمدلله هلأ خف الدم كثير والحمد لله على نعمه ،،

يلا سلام

ام محمد
19-03-2009, 09:41 PM
سحوره
الله يتمم عليك وارتاحي وريحه نفسيتك
الله يسرلكي وتممي حملك على خير

سنوات الضياع
19-03-2009, 10:56 PM
سحورة حبيبتي الله يثبت صاحب ابني يااااارب ويفرحك بشوفتو سليم معافى

سنوات الضياع
19-03-2009, 10:57 PM
ام محمد انتي مشكلتك البطاقة انا مشكلتي بسلفي
ههههههههههههههههههههههه كان نفسي انط فبطنو
فصل النت القديم والنت الجديد ما وصل بيتصرف عكيفو
والحمد لله مانيمتهم الا والخط الجديد شابك ما بلعب معهم انا
هههههههههههههههههههههههههههه

سنوات الضياع
19-03-2009, 10:59 PM
سحورة اظن يوم السبت عيد الام وانا شريت للبيبي بدل مايشتريلي
ههههههههههههههههههههههههههه وشريتلو صوف مشان خالتي
تعملي حاجات يدوية الو وشريت الي مشان تعملي شال خليها تتشغل النا
وانا بلهيلها البيبي تبعها ههههههههههههههههههه

سنوات الضياع
19-03-2009, 11:05 PM
ام هاني الحمد لله منيح الحمل معي بس الضغط لما ينخفض بكره حالي
الله يتمملنا عخير ياااارب

حساسة والله بيسلم عليكو البيبي وزوجي اكيد طاير من الفرحة بيكلم البيبي وهو جوة
هههههههههههههههههههههه وبحكي يااارب يطلع مشاغب ويعمل جو ويخليكي تصحي بدري
حكيتلو غير اربطة بحبل فرجل التخت وانام بيحكيلي وبربطك قبالو عالجهة التانية ههههههههههههههههههههههه
حكيتلو والله كتر خيرك لسة ما اجى وراسي براسو صارت

راجية رزق ربي وبوسة حبيباتي ما تاخدو عكلام الناس طنشو كل واحد بيحكي من مستوى تفكيرو
وبالنهاية ما بإيدنا شي ولو جبتي مابتخلصي من كلامهم

ايناس كيفك ياعيني شو اخبارك طمنينا عليكي؟؟؟

om hani
19-03-2009, 11:10 PM
انا نفسى اتكلم شوية افضفض وسامحونى وانا عارفة ان كل واحدة فينا عندها اللى مكافيها بس غصب عنى
انتم تعرفوا انى اجهضت مرتين وفى اخر اجهاض كانت اخت زوجى حامل معى بس هى ما شاء الله ولدت بسلامة تعرفوا يوم اجهاضى حماتى تجى تقولى بنتى ذهبت للدكتور الجنين حلو وحملها كويس وهى عارفة انى نفسيتى تعبانة المفروض تراعى حتى مشاعرى المهم فى اجهاضى الاول لما قولت لها انا حامل تعرفوا كان ردها اية يا نهار اسود حامل والله الكلام اقطع قلبى ولا من كام يوم كنت عندها انا زوجى وبعدين كنت لبسة عباية واسعة زوجى قال لى شكلك حامل وكان امام حماتى كان ردها تقولة انتى بتحلم احلم والله كلام بيوجعنى بيحاول انسى رغم ان عندها بنات مع ذلك انا معاملتى معها مش هقولكم والله احسن معاملة واحسن مقابلة لما اكون معها بيعمل انا كل حاجة واسبيها ترتاح خالص

لما اضيق اوى احكى للامى الغالية تقولى انتى ضعيفة مش عارفة تردى بس انا كدة اعمل اية

راجية باين انا وانتي كتبنا الرد مع بعض لسه الآن شفت الي كتبتيه
مادام حماتك الله يهديها يارب هي الي تزعجك بكلامها انصحك تصبري لانها ام زوجك وفي مقام امك استمري على معاملتك الحسنة لها عشان زوجك يعني تقربي الى الله بحسن تصرفك مع زوجك وامه واكيد الله لن يردك خائبة وبيفرح قلبك بس اذا حملتي ان شاء الله ياريت تخلي الموضوع بينك وبين زوجك استعيني على قضاء حاجتك بالكتمان...
اذا احد ثاني غير حماتك ردي وخذي حقك ولو اني زيك اتهان وانا ساكتة ولما اشوف الشخص الي اذاني(سلفتي زوجة اكبر اخوان زوجي) اتعامل معها ببرود(شفتي شر متخفي)
الحمدلله ربي رزقني حماة واخت زوج من اروع ما يكون يمكن لان حماتي( هي عمتي اخت ابي) بس ما عرفتها ابدا لان كل واحد كان في بلد بس هي طيبة الله يذكرها بالخير حتى مع سلفاتي..

om hani
19-03-2009, 11:17 PM
سحورة الله يثبت حملك وتمر الاشهر على خير ريحي نفسك وتمددي على السرير لا تعملي اي شيئ في البيت لا تنظيف ولا طبخ ولا اي شيئ ولا تنسي كمان الراحة النفسية مهمة لا تخلي اي شيئ يعصبك او يزعلك وطمنينا عنك ان شاء الله الدم وقف

om hani
19-03-2009, 11:21 PM
هبوش طمنينا عنك كيفك الآن؟ كيف العزيمة؟
رتبي الغرف بس الي بيدخلها الضيوف
الله يهديكي بس قللي العزايم وريحي ظهرك لأن ماحد بينفعك لو لا سمح الله مرضتي من كثر الاجهاد

راجية رزق ربى
20-03-2009, 12:31 AM
حبيبتى ام هانى الله يخليكى على ذوقك اشكرك على نصيحة اصلح الله ايامك واسعد الله اوقاتك
مشكورة سحور حبيبتى خدى بالك من نفسك وارتاحى واقرائى الرقية الشرعية اسال الله العظيم رب العرش العظيم ان يحفظ جنينك من كل عين حاسد او اذى امين يارب العالمين ويتم عليكى الحمل يارب وبلاش تتدخلى على النت وتجهدى نفسك الله معاكى يا حبيبتى
ام محمد يا غالية منورة ان شاء الله ربنا يكرمك بالحمل قريبا باذن الله كلنا مع بعض باذن الله

ام محمد
20-03-2009, 12:35 AM
سنسن
ايوه مابيجو غير بلعين القويه
ههههههههههه
وان شاء الله صهري يلبسهم بلهناااااااا يارب

راجيه
اللهم امين يارب يسمع منك بجاه هاليلة الفضيلة يارب

ام هاني

اخبارك ماقلتي على يومياتك

يومياتي

تعشينا فطائر لحمه
زوجي جابهم
ولاشء جديد
الله يفرج همنا ويرزقناااااااااااااا بلذرية الصالحه يارب

راجية رزق ربى
20-03-2009, 12:42 AM
سنوات فعالا انتى معاكى حق فى كلامك عيدالام يوم السبت بكرة النونو يجى ويجبلك هدية عيد الام باذن الله
هبة حبيبتى انا راى من راى ام هانى فعالا خدى بالك من نفسك محديش هينفعك لما تتعبى لا قدر الله اتمنى لكى الشفاء والسعيدة وربنا يحقيق لكى كل احلامك بس مش قولتى عاملتى اية مع البيبى وصل ولا اية ؟

راجية رزق ربى
20-03-2009, 12:45 AM
ساعة الان عندنا 1 بعد نصف الليل رجعت من حماتى تعبانة جدا وبعدها بشوية زوجى رجع عاملت العشاء وتصبحوا على خير يا احبابى

سحر الزمان
20-03-2009, 01:08 AM
أم محمد ،، الله يجبر بخاطرك انت كمان وتحملي ويثبت ،،
سنسن ،، مشكورة ،، وبالهنا الأغراض ،، خخخ كل بالي اليوم يوم الأم فتحت وهنيت ماما خخخ نسيت امتى بيكون يمكن بـ عشرينات آذار بس امتى مابذكر خخخ
أم هاني ،، والله النفسية الحمدلله منيحة وأنا عبتجيني شغالة يعني مافي شغل علي ،، بس الحمدلله وقف الدم ،،
راجية ،، تسلمي ياعمري ،، ويارب يجبر بخاطرك انت كمان بالحمل السليم المعافى هالشهر يارب بجاه اسمائك الحسنى وصفاتك العلى لاتحرمهم لأحد آمين

الحمدلله انا منيحة والدم وقف تماما ،، متسطحة ع ضهري ،، بكرة جوزي مسافر الصبح وانشالله مابيرجع لاخر النهار بيكون هون وانا بقيانة ببيتي لأنو بيني وبين اهلي نص ساعة بالسيارة وعلى شوارع الرياض ما أقولكمش خخخخ فقررت ارتاح بالبيت والله ييسر امره ويرجعلي بالسلامة يارب

رايحة على خييييييييير

سنوات الضياع
20-03-2009, 02:26 AM
هبوش حبيبتي الله يشفيلك ظهرك يااارب وقللي عزايم ما حدا بينفعك وقت الوجع
والله يعينك والترتيب والتنظيف مابيخلصو طول العمر
سلاااااااامتك حبيبتي وكيف اهلك صارو؟؟

**عروب**
20-03-2009, 03:38 AM
صباح الخير صبايا اخباركم ..ماشاء الله عليكم غبت كم يوم ولقيتكم معبين الفحات خخخخخخخخخ
المهم اخباركم كلكم بدون استثناء...والله انا ادخل اقرا اخباركم بس مالي مزاج اكتب الفترة موعد الهانم قرب وانتم تعرفون كيف يكون المزاج وقتها متقلب.
المهم اليوم سويت حاجة مررررررررررة حلوة اختي تشتغل في معهد دراسات شرعية واليوم الخميس كانو عاملين دورة تربوية بعنوان(غرس المفاهيم والقيم)وعليها شهادة حضور كان وقتها 4 ساعات بس الحمد لله غيرت جو واستفدت.
ام محمد انت عندك اطفال..ووين ساكنة بالسعودية
بوسة ..حبيبتي كيف النفسية الحين ان شاء الله حديد
هبة ..الف سلامة ياقمر على ظهرك وكيف والدينك يارب يكونو احسن.
سحر ..سلامتك حبيبتي انتبهي على نفسك ويارب يرجع لك زوجك بالسلامة
سنوات..ليبيان..وفاء..ايناس..لولو سين..ام هاني ..رنا اخباركم ياحلوين
احساس..الله ييسر امرك حبيبتي ويقومك بالسلامة وتشوفي مولودك بحضنك معافى يارب.
راجية..ولايهمك ياقمر وسع صدرك وطنشي ولاتضايقي نفسك مافي شي يستاهل تضايقي نفسك على شانة واهم شي زوجك يكون راضي والباقي خليهم آخر همك..
نور .اخباركم ياقمر.

نور العين
20-03-2009, 10:27 AM

جمعة مباركة عليكم حبيباتي :good

دعواتكم
نور النبوة

نور العين
20-03-2009, 10:32 AM
هبوووووووش 00

الف سلامة لاهلك وما يشوف شرررر ان شاء الله .....

والله يعينك عالزومة اذا تبي مساعدة حاضرين مايردك الا لسانك

<<<< مسوية حالها شطورة البنت :D

bye

نور العين
20-03-2009, 10:39 AM
صباح الخير صبايا اخباركم ..ماشاء الله عليكم غبت كم يوم ولقيتكم معبين الفحات خخخخخخخخخ
المهم اخباركم كلكم بدون استثناء...والله انا ادخل اقرا اخباركم بس مالي مزاج اكتب الفترة موعد الهانم قرب وانتم تعرفون كيف يكون المزاج وقتها متقلب.
المهم اليوم سويت حاجة مررررررررررة حلوة اختي تشتغل في معهد دراسات شرعية واليوم الخميس كانو عاملين دورة تربوية بعنوان(غرس المفاهيم والقيم)وعليها شهادة حضور كان وقتها 4 ساعات بس الحمد لله غيرت جو واستفدت.

نور .اخباركم ياقمر.

الحمد لله انا بخير :good وكويس انك غيرتي جو واستفدتي 00 والله
يعينا على المزاج اذا اجا موعدهاااااا 00
وياللا روحي على صور ومعرفات الصورة بإنتظارك قبل لا يوصل
احساس :p

نور العين
20-03-2009, 10:51 AM
سلام صبايا ،،

نور ،، وين هالغيبة ووين يومياتك ؟

يلا سلام قمورات

انااا هوووون موجودة بالمنتدى بدخل اليوميات بقرأ بس مالي نفس اكتب <<<< **ولة ;)
ويومياتي لااااا شيء جديد سوا اني طايحة هالايام بروحة الاعراس حتى وصلت للسعودية :) <<< مو من خاطرها البنت بس مشان ما يزعلوا عليهاا:eek: والاعراس صايرة ورا بعض
ليلة الثلثاء والاربعاء والخميس والجمعة :cool::mad: بكره لما بكون معزومة ورا بعض :o

هاااا شو رايك بيومياتي مملة مووووووو hi:

نور العين
20-03-2009, 10:54 AM
كيفكممممممممممم ياحلوين

نور العين

الله يوفقك ويسرلكي

وسلامي للجميعbye

آآآآآآآآآآآمين يوفق لناااااااااااا جميعا yarub

نور العين
20-03-2009, 11:02 AM
صباح الورد لعيونكم

كيفك نور العين؟ ياريتك سميتي نفسك نور المنتدى او بس نور لان هذا الاسم كثير حلو

سلام باقي البنات لاني لازم اخرج الان

انا بخير ولله الحمد 00 نور المنتدى فيه عضو بهذا الاسم
00
ونور حاف :rolleyes: شو رايك اغيره <<<<<<< هاوية تغيييييير معرفااات ;)

:ss:

om hani
20-03-2009, 11:22 AM
السلام عليكم كيفكم كلكم؟
جمعة مباركة عليكم:)

بكرة بيكون يوم الام بحاول اكلم امي واهنيها اليوم او بكرة بس للتوضيح احنا مانقول انه عيد لان نحن المسلمين عندنا عيدين بس نحن نقول انه يوم نفرح فيه بامهاتنا مع اني دائما اكلم امي كل شهر او كل اسبوعين اتصل باليمن واكلمها لمدة ساعة الله يخليها يارب ويحفظ كل امهات المسلمين..

الحمدلله انا بخير بس لسه حلقي مضايقني المشكلة صار لها شهر والدكتور يقول ما فيكي شيئ وفي النهاية كتب لي دواء ضد الالتهاب والالم بس ما أخذته لان من اعراضه الجانبية ممكن يسبب جلطة او سكتة قلبية!!!!!!!!!!!!!
الحمدلله ان عندي اللغة قبل ما أخذ اي دواء لازم أقرأ الأعراض الجانبية
بس أخت زوجي جابت لي دواء عشبي من الصبار وأخذ منه كل يوم والله الشافي..

سحورة الحمدلله الي وقف الدم والله يرجع لك زوجك بالسلامة..

ام محمد كيفك ؟الحمدلله انا تمام أمس أخذت هنون للمكتبة وفرح كثير بالقصة والأناشيد بس قلبي حزين عشانه لأن الروضات الحكومية هنا رفضوا يقبلوه لأنه مواليد سبتمبر ٢٠٠٥
وهم عندهم هنا نظام مش عارفة مين الي اخترعه يمنع قبول الأطفال الي تولدوا في سبتمبر والشهور الي بعدها لأنهم وقت تبدأ الروضة في أول سبتمبر يكونوا لسه ما كملوا ٣ سنوات أبني كان باقي له
٩ أيام ويكمل ٣ سنين بس كمان رفضوه وقالوا انتظروا سبتمبر القادم
حرام عليهم هو بيكون ٤ سنين والاطفال الي معه ٣ سنين الا الأطفال الي تولدوا زيه في نفس الفترة
عندي صاحبات كثير مروا بتفس التجربة ودخلوا اولادهم متأخرين على الروضة بسبب هذا النظام
طبعا مستحيل أدخله روضة خاصة لأنها كثير غالية بس أنا مش مقصرة معه علمته الابي سي والعد من واحد لعشرة...

بشوفكم بعدين لأني بودي هنون بلاي جروب يلعب مع الأطفال ويتسلى الحمدلله أن هذه البلاد تعمل تجمعات يلعب فيها الاطفال والأمهات يكونوا صداقات جديدة..

أقول لنفسي لو كنت في دولة عربية كان عملوا لي قصة هذه وين رايحة هي وأولادها ومنين جاية يا ساتر يارب ما دام ما أعمل شيئ يغضب الله وزوجي راضي خلاص الحمدلله..

سلام لكم كلكم bye

نور العين مبروك الاعراس الي روحتيها أكيد كشختي ورحتي:D

سحر الزمان
20-03-2009, 01:56 PM
لمى ولينا ،، بالهنا الكورس والشهادة ،،، بدنا ال**دة بليز خخخ
نور ،، خخخ مقضيتيها اعراس وأنا عبقول ليش مو فاضية تردي علينا البنت موفاضية غير للكوافيرة والسوق هههه كم بدلة اشتريتي لهلأ خخخخ بالهنا ويلا انبسطي وغير جو وارقصي لتقولي بس وحاج ههه
أم هاني ،، الله يخليلك هنو وماشالله عليكي معبية وقت ابنك بشي مفيد ،، مو مثل عنا بالسعودية محبوسات :(

اليوم فايقة م**رة وجسمي ع بيوجعني كثيييير مابعرف ليش :(
زوجي سافر بعد الظهر وانشالله مو مطول هيك وعدني وانا بقيت ببيتي مشان ارتاح ،، وتغديت وغديت ابني وهلأ قمت كبست خسة مخلل خخخخ اشتهيت عليها انشالله ماتطول حتى تتخلل خخخ
الحمدلله وقف الدم وآثاره تماما ،،

يلا سلام

راجية رزق ربى
20-03-2009, 04:51 PM
أم محمد ،، الله يجبر بخاطرك انت كمان وتحملي ويثبت ،،
سنسن ،، مشكورة ،، وبالهنا الأغراض ،، خخخ كل بالي اليوم يوم الأم فتحت وهنيت ماما خخخ نسيت امتى بيكون يمكن بـ عشرينات آذار بس امتى مابذكر خخخ
أم هاني ،، والله النفسية الحمدلله منيحة وأنا عبتجيني شغالة يعني مافي شغل علي ،، بس الحمدلله وقف الدم ،،
راجية ،، تسلمي ياعمري ،، ويارب يجبر بخاطرك انت كمان بالحمل السليم المعافى هالشهر يارب بجاه اسمائك الحسنى وصفاتك العلى لاتحرمهم لأحد آمين

الحمدلله انا منيحة والدم وقف تماما ،، متسطحة ع ضهري ،، بكرة جوزي مسافر الصبح وانشالله مابيرجع لاخر النهار بيكون هون وانا بقيانة ببيتي لأنو بيني وبين اهلي نص ساعة بالسيارة وعلى شوارع الرياض ما أقولكمش خخخخ فقررت ارتاح بالبيت والله ييسر امره ويرجعلي بالسلامة يارب

رايحة على خييييييييير

الف حمد وشكر لك يارب ارتاحى خلاص وربنا يتم عليكى ويقر عنيك بى امين يارب العالمين واكثرى من لاحول ولاقوة الا بالله العالى العظيم وربنا معاكى ويارب نسمع كل خير عنك امين يارب العالمينyarub

راجية رزق ربى
20-03-2009, 04:54 PM
ام محمد ربنا يفرح قلبك يارب ونسمع كل خير ومعلش الواحد ساعات بيكون عندة احباط بس بيكون غصب عنى والله كريم بس قولى لى هو انتى عندك اولاد

لمى ولينا مشكورة يا حبيبتى والله كلامك معقول ودخل عقلى مشكورة واجازة سعيدة يارب
ام هانى بسلامة يا حبيبتى على الفسحةومعلش كل الحضانات الوقتى كلها كدة حتى عندنا فى مصر كدة

راجية رزق ربى
20-03-2009, 04:57 PM
نور عين اخيرا دخلتى انتى عاملة واية واخبارك اية ولا عمر دياب واخدك مننا ههههههههه
انيوش انتى فين يا بنتى وعاملتى اية مش طمنينى وتقولى عاملتى اية ذهبتى للدكتورة ولا اية
هبة اخبار ظهرك اية الان اسال الله العظيم رب العرش العظيم ان يشفيكى
بوسة انتى اجازة شكلك النهاردة لا موجودة فى المسنجر ولا فى اليوميات ان شاء الله تكونى بخير

راجية رزق ربى
20-03-2009, 05:00 PM
اما عن يومى انا الان لواحدى فى البيت زوجى خرج وكمان الاستاذ محمد عند ماما بيتفسح كان نفسى اخرج مع محمد بس النفسية شوية تعبانة قولت افضل لواحدى كدة بدل لما اخرج واضيق امى وبتزعل علشانى وبس لا جديد
سلامات الحارة للجميع

سحر الزمان
20-03-2009, 06:08 PM
راجية ،، خير انشالله ليش نفسيتك مو تمام :( ليكون من الدورة ؟
وأنا كمان لوحدي في البيت ومليت وحبيبي ابني قاعد جنبي ع الكرتون بس شكلو كمان زهق ،، الله يفرجها على عباده وانشالله جوزي ما يطول اليوم ،، قاعدة أنا وابني بنتسلى بالأكل خخخ كل شوي بطالع شي ناكله خخخ ومشكورة ع الدعوة وعقبالك بحمل سليم معافى يارب وقريبا يارب ،،

راجية رزق ربى
20-03-2009, 06:23 PM
راجية ،، خير انشالله ليش نفسيتك مو تمام :( ليكون من الدورة ؟
وأنا كمان لوحدي في البيت ومليت وحبيبي ابني قاعد جنبي ع الكرتون بس شكلو كمان زهق ،، الله يفرجها على عباده وانشالله جوزي ما يطول اليوم ،، قاعدة أنا وابني بنتسلى بالأكل خخخ كل شوي بطالع شي ناكله خخخ ومشكورة ع الدعوة وعقبالك بحمل سليم معافى يارب وقريبا يارب ،،

ايوة يا حبيبتى كلى كويس واتغدى عاوزين ولد زاى العسل زاى امة :ss:
اما عن نفسيتى طبعا علشان الدورة علية وعندى احباط مع خوف وربنا يفرج كرب كل مضيق امين يارب العالمينcry

ام محمد
20-03-2009, 09:42 PM
راجيه
ان شاء الله اخر دورة وتحملي يارب
انا ماعندي اولاد اول ماتزوجت جبت ولد وتوفى وبعدها احمل وسقط
الله يوفقك

سحوره
الله يوصل زوجك بسلامه
وتسلى بابنك وبلاكل
خخخخخخخخخخخخ

ام هاني

اي والله معك حق بتصير كتيرااا من شان كم شهر مايرضوا يدخل مدرسه
الله يسر لكم يارب

نور العين

او نقول نور المنتدى ههههههههههه

الله يوفقك

سنسن وفوئة زهرة هبوش ليبيان حساسه بوسه

سلامي للجميعععععععععععععععععععععع

راجية رزق ربى
20-03-2009, 10:31 PM
راجيه
ان شاء الله اخر دورة وتحملي يارب
انا ماعندي اولاد اول ماتزوجت جبت ولد وتوفى وبعدها احمل وسقط
الله يوفقك

سحوره
الله يوصل زوجك بسلامه
وتسلى بابنك وبلاكل
خخخخخخخخخخخخ

ام هاني

اي والله معك حق بتصير كتيرااا من شان كم شهر مايرضوا يدخل مدرسه
الله يسر لكم يارب

نور العين

او نقول نور المنتدى ههههههههههه

الله يوفقك

سنسن وفوئة زهرة هبوش ليبيان حساسه بوسه

سلامي للجميعععععععععععععععععععععع

حبيبتى ام محمد اسال الله العظيم رب العرش العظيم ان يرزقك التوام والحمل السليم امين يارب العالمين ويجبر بخاطرك ويعوض عليكى وعلينا يارب امين يارب العالمين وصلى الله على سيدنا محمد وعلى الة وصاحبة اجمعينcry

الذهبي
21-03-2009, 01:06 AM
كيفكم بنات

فاتتني صفحات كثيرة واخيرا قريتها كلها والله تعبت وانا اقرا

هبه سلامة اهلك مايشوفون شر وسلامة ظهرك انتبهي على صحتك

سحر الزمان الله يحفظ جنينك ويتمم لك الحمل على خير

حساسة الله يسهل لك الولادة ويقومك بالسلامة

ام انس ماعليك من كلام الناس والله يرزقك الذرية في القريب العاجل

راجية توكلي على الله واعملي الاشعة انا عملتها عند دكتور والله كنت خايفة ومستحية لكن

الحمد لله عدت على خير

ام محمد الله يرزقك الحمل السليم

سنوات اخبارك واخبار الحمل معاك

بوسة الله يعوض عليك وان شاء الله تكون اخر دورة

لولوسين اخبارك واخبار ضحى

سلامي لنور العين وليبيان وفاء وام هاني وجميع البنات

يومياتي

اليوم رحت زرت وحده مريضة في المستشفى ورجعت البيت

ام محمد
21-03-2009, 01:57 AM
راجيه

ياقلبي تسلميلي على دعوه الله يسمع منك يارب :cry:
وياكي وكل من تريد يارب

الذهبي

اللهم امين يارب
الله يجزيك الخير يارب
ويوفقك يارب

& متفائلة &
21-03-2009, 02:12 AM
بنااااااااااااااااااات تسلمووووووووووو لي على الكلام

الي مثل الثلج على قلبي

الله يسعدكم أينما كنتم ويحقق لكم امنياتكم
ويرزقنا واياكم بتوأم عاجلا غير اجلا ..

**عروب**
21-03-2009, 05:13 AM
اخباركم بنات .بنات انا مررررة متضايقة امس طلعنا مع اهل زوجي وتغدينا برا ورجعنا على المغرب..وبناتي وراي بالمصعد بس فجأة مدري اش صار ولازوجة اخوي ساكنة الشقة اسفل مني جاية وحاملة بيدها بنتي والدم معبي وجهها والله يابنات طيران على المستشفى وعملو لها كم غرزة ادعوا لها بالشفاء وانها تعدي على خير.

LIBYAN
21-03-2009, 05:20 AM
اهلين

كيف الحال بنات

ام انس : اهلا بيك معنا وربى يفرح قلبك يارب

سحورة : سلامتك الف سلامه وردى بالك على حالك وحال البيبى

وسلامى للكل

وفاء وام محمد وهبه ونور وام هانى وفرح وسنسن و حساسه والدهبى وبوسه وراجيه وايناس والخ

وسامحونى لونسيت احد

LIBYAN
21-03-2009, 05:21 AM
لمى ولينا : الف سلامه على بنتك وربى يشقيها بس ما قلتى ويت الغرز

راجية رزق ربى
21-03-2009, 10:56 AM
اخباركم بنات .بنات انا مررررة متضايقة امس طلعنا مع اهل زوجي وتغدينا برا ورجعنا على المغرب..وبناتي وراي بالمصعد بس فجأة مدري اش صار ولازوجة اخوي ساكنة الشقة اسفل مني جاية وحاملة بيدها بنتي والدم معبي وجهها والله يابنات طيران على المستشفى وعملو لها كم غرزة ادعوا لها بالشفاء وانها تعدي على خير.
الف سلامة على بنتك وطيب هى عاملة اية الوقتى اسال الله العظيم رب العرش العظيم ان يشافى بنتك امين يارب العالمين

راجية رزق ربى
21-03-2009, 10:58 AM
اهلين

كيف الحال بنات

ام انس : اهلا بيك معنا وربى يفرح قلبك يارب

سحورة : سلامتك الف سلامه وردى بالك على حالك وحال البيبى

وسلامى للكل

وفاء وام محمد وهبه ونور وام هانى وفرح وسنسن و حساسه والدهبى وبوسه وراجيه وايناس والخ

وسامحونى لونسيت احد
اخبارك اية وعاملة اة وفينك من زمان

راجية رزق ربى
21-03-2009, 11:09 AM
الذهبى اخبارك اية واخبار بنوتك الحلوة طيب قولى لى نتجية الاشعة
ام محمد حبيبتى ربنا هيكرمك باذن الله وهيعوضك ان شاء الله لا تحزنى بعد ضيق الفرج باذن الله
ام انس ان شاء الله العملية تنجح وتحملى باحلى توام باذن الله

راجية رزق ربى
21-03-2009, 11:13 AM
امال فين باقى البنات صباح الفل والياسمين يا بنات
اخبارك يا سنوات فينك الجامعة واخدكى مننا ربنا معاكى
اخبارك يا سحور كيفيك الان يا قمر انتى والبيبى
هبة عاملة اية واخبار ظهرك بلاش تغيابى عنا
لولوسين انتى فين وينك؟
راسيل انتى فينك من زمان

اخبارى انا النهاردة هذهب للامى اشوفها وارجع باذن الله فى حفظ الله كلكم

بوسة البسبوسة
21-03-2009, 11:30 AM
ازيكو يا بنات عاملين ايه
واحشني موت معلش سامحوني انا مش قادرة اكتب وبتدخل من وقت للتاني انا اصلي عندي برد جامد شوية ومش قادرة اكتب منه
راجية... حبيبتي معلش اصلي تعبانة ومش بتدخل على الماسنجر عندي برد جامد
ادعولي لحسن تعبانة اوي
يلا مع السلامة

راجية رزق ربى
21-03-2009, 11:34 AM
ازيكو يا بنات عاملين ايه
واحشني موت معلش سامحوني انا مش قادرة اكتب وبتدخل من وقت للتاني انا اصلي عندي برد جامد شوية ومش قادرة اكتب منه
راجية... حبيبتي معلش اصلي تعبانة ومش بتدخل على الماسنجر عندي برد جامد
ادعولي لحسن تعبانة اوي
يلا مع السلامة

الف سلامة عليكى اختى اشربى حاجة دافية

**عروب**
21-03-2009, 12:17 PM
هلا بنات
الحمد لله لينا اليوم احسن والغرز عملوها في جبينها لانها الله يحفظها طلعت بالمصعد بعدين اخذت البسكليت حقها وطلعتة بالدرج وطاحت على الدرج حبيبتي وطاح البسكليت عليها ,,الحمد لله عملو لها اشعة للراس وطمنونا .

سحر الزمان
21-03-2009, 01:53 PM
راجية ، الله يرزقك من حيث لاتحتسبين يارب ويفرج كربك مشكورة ع الدعوات الحلوة ،، ولا توصي حريص ع الأكل خخخ
أم محمد ،، شو صار بالشوكولاتات خخخ ماوصلني شي خخخ
أم أنس ،، الله يفرج كربك ولاتحبسي حالك بالبيت وكوني على رضا من قضاء الله ،، من رضي فله الرضى ،، ويارب عقبالك بـ 3 توائم
ليبيان ،، كيفك وكيف صهوب كم صار عمره ؟
لمى ولينا ،، الله يشفيلك ياها ويحميهم كلهم من غير شر ،، استودعيهم عند ربك
الذهبي ،، الله يكتبلك الأجر بزيارتك للمريض :)
بوسة ،، سلامات وانشالله معافاي ،،
راجية ،، أنا منيحة بس والله زهقانة امبارحة زوجي تأخر لوصل ع 1ونص ونام ورجع راح بكير ع شغله حاسه حالي ماشفته :(
ايناس ،، لولوسين ،، زهرة ،، اشراقة ،، رنا ،، وفا ،، هبه ،، نور ،، حساسة ،، وسنسن ،، وكل الغايبات ،، طلو علينا

لاجديد عن البارحة قاعدة مع ابني لحالي :( ،،

سلام

راجية رزق ربى
21-03-2009, 03:48 PM
هلا بنات
الحمد لله لينا اليوم احسن والغرز عملوها في جبينها لانها الله يحفظها طلعت بالمصعد بعدين اخذت البسكليت حقها وطلعتة بالدرج وطاحت على الدرج حبيبتي وطاح البسكليت عليها ,,الحمد لله عملو لها اشعة للراس وطمنونا .
حبيبتى حمد لله على سلامتها والحمد لله انها بخير ربنا يحفظهم لكى يا حبيبتىyarub

راجية رزق ربى
21-03-2009, 03:50 PM
راجية ، الله يرزقك من حيث لاتحتسبين يارب ويفرج كربك مشكورة ع الدعوات الحلوة ،، ولا توصي حريص ع الأكل خخخ
أم محمد ،، شو صار بالشوكولاتات خخخ ماوصلني شي خخخ
أم أنس ،، الله يفرج كربك ولاتحبسي حالك بالبيت وكوني على رضا من قضاء الله ،، من رضي فله الرضى ،، ويارب عقبالك بـ 3 توائم
ليبيان ،، كيفك وكيف صهوب كم صار عمره ؟
لمى ولينا ،، الله يشفيلك ياها ويحميهم كلهم من غير شر ،، استودعيهم عند ربك
الذهبي ،، الله يكتبلك الأجر بزيارتك للمريض :)
بوسة ،، سلامات وانشالله معافاي ،،
راجية ،، أنا منيحة بس والله زهقانة امبارحة زوجي تأخر لوصل ع 1ونص ونام ورجع راح بكير ع شغله حاسه حالي ماشفته :(
ايناس ،، لولوسين ،، زهرة ،، اشراقة ،، رنا ،، وفا ،، هبه ،، نور ،، حساسة ،، وسنسن ،، وكل الغايبات ،، طلو علينا

لاجديد عن البارحة قاعدة مع ابني لحالي :( ،،

سلام

:oحبيبتى انا والله زوجى برضوا بيفضل طول اليوم فى الشغل بيرجع على :confused:1 او2 ياكل وينام ويقوم الصبح وهكذا حتى يوم الجمعة بصراحة الواحد بيزهق بيحاول اشغل وقتى فى نت او الاذكار او سمع درس دينى وهكذا دى حياتى وكل يوم نفس اليوم اللى قابلة:mad:

سحر الزمان
21-03-2009, 05:00 PM
راجية ،، الظاهر صايرة موضة عند الرجال خخخ الله يلبسهم العافية ويطول بالنا ويعيننا خخخ

أحساس هادئه
21-03-2009, 05:48 PM
كيفكم بنات
اعدروني تعبانة وملانة اكتب

سحر الزمان
21-03-2009, 07:58 PM
حساسة ،، نحن بخير وبالنا مشغول عندك ،، طيب طمنينا عنك شو رحتي شي ع الدكتورة ؟ عبيجيكي طلق متقطع يعني ولا تعبانة من المشي ؟؟

سنوات الضياع
21-03-2009, 09:24 PM
مساااا الخير ياصبايا
انا بخير الحمد لله وكل شي تماااام
سلااامي للكل

لولوسين
21-03-2009, 11:12 PM

هلا أخواتي لسه من كام ساعة واصلة على بيتي والحمد لله كنت مسافرة شغل وحشتوني كثيييييييييييير ان شا ءالله كلكم بخير وبصحة وعافية وان شا ءالله أشوفكم على خير يارب

راجية رزق ربى
21-03-2009, 11:44 PM
احساس ربنا يقومك بسلامة يا حبيبتى ويقر عينك بمولودك امين يارب العالمين
سنوات الحمد لله انك بخير
لولوسين حمد لله على سلامتك

راجية رزق ربى
21-03-2009, 11:48 PM
اخواتى عاوزة اخد رايكم انا ذهبت للدكتورة نساء وقالت لى للازم اخد راحة بعد شهر واكتشفت انى عندى التهابات فى عنق الرحم وقالت لو ما حصل حمل الشهر دة اخد حبوب منع الحمل لمدة ثلاث شهور وكلامها ع** الدكتور تانى قال بعد شهر نعمل لكى اشعة بالصبغة ومش عارفة وقلقانة

**عروب**
22-03-2009, 12:13 AM
حبيبتي راجية انصحك قبل اي شي اعملي اشعة الصبغة وتطمني على الانابيب قبل اي علاج ,,,انا في ريان حبيبي روحت لاستشاري ممتاز وقلت له يعطيني كورس منشطات قال قبل اي شي لازم اعمل لك اشعة الصبغة واذا تأكدنا ان الانابيب سليمة نبدا المنشطات..وعملتها وطلعت الانابيب الحمد للة مفتوحة وبدات الكورس .والحمد لله اول شهر ماحصل حمل والثاني حملت.
طبعا اي وحدة خلفت قبل وبعدين تاخر حملها لابد يشيكون على الانابيب خوفا من الانسداد او الالتصاقات لمن تولد قيصري

**عروب**
22-03-2009, 12:16 AM
هبوش حبيبتي انت هون اخبارك ياقمر والله ولك ولمغامراتك وحشة..اخبار والدك ووالدتك يارب يكونو احسن..وبشري عن اختك ان شاء الله صارت احسن ورجعت دوامها

هبه
22-03-2009, 12:52 AM
هلا بنات

حبيبتي مسكينه

الله يشفيلك ياها يارب

و ما عليها الا العافيه ان شالله

ربي ما يوريكي فيها مكروه و ان شالله تتحسن بسرعه يارب yarub

طمنينا عنها

هبه

هبه
22-03-2009, 03:53 AM
هبوش حبيبتي انت هون اخبارك ياقمر والله ولك ولمغامراتك وحشة..اخبار والدك ووالدتك يارب يكونو احسن..وبشري عن اختك ان شاء الله صارت احسن ورجعت دوامها

اي الحمد لله رجعت دوامها و امي بخير و ابوي نزل عند امه (جدتي) على مصر عشان يعيد عليها بمناسبة يوم الام

و انا و مغامراتي تمام

اخرهم امس

علمت وحده هولنديه الحروف الهجائيه العربيه باقل من ساعتين

و مبسوووووطه على نفسها انها تعلمت عربي فكرها الشغله بالحروف و بس

و اخذت ايميلي عشان تصير تراسلني بين فتره و الثانيه و تتعلم عربي

هبه

هبه
22-03-2009, 03:57 AM
راجيه انا رايي من رأي لمى و لينى

اعملي اشعة الصبغه اولا و على اساسها يتحدد العلاج

و ربي يسهل امرك و يرزقك الحمل عاجلا غير اجر يارب

هبه

هبه
22-03-2009, 04:16 AM
سحووره ديري بالك على حالك يا عمري

زكرتيني بحملي التعيس

اول 3 شهور نزيف و من الرابع و اطلعي بضل اسرب من مية الراس لحد ما اوصل السادس مخلصه تلات ارباع المي

الحمد لله على كل شي

و ان شالله فتره و تعدي و ترتاحي من هالتعب ان شالله

و ربي يسهلك امرك و يتمملك على خير يارب

هبه

هبه
22-03-2009, 06:44 AM
نور و لولو و ام محمد و الذهبي و ليبيانو و ام هاني و حساسه و ايناس و سنسن و وفاء و بوسه

و فرووحه و الورديه و حمامه و ام جنان و رتووجه و مليزه و ام ندووره و رنون و جميع البنوتات بلا استثناء

عسى ربي يرزقكم الذريه الصالحه عاجلا غير آجل و لا يحرمكم الا حساس بالحمل و بالولاده ولا بحضن اطفالكم يارب

ربي ما يطيل انتظاركم و يعجل بفرجكم ياااااااارب

و ما يجي يوم الام السنه الجايه الا و كل وحده فيكم ضناها بحضنها ياااااااااااارب

هبه

هبه
22-03-2009, 06:45 AM
انا الساعه عندي صارت 1 الا ربع

للحين ما صليت العشاء

بقوم اصلي و انا بكرا يومي طويل بعض الشيء

عامله شيشبرك اللي بتحب تتفضل

تصبحون على خير و في امان الله

هبه

بوسة البسبوسة
22-03-2009, 07:08 AM
صباح الخير يا بنات ازيكو وحشتوني جدا
كل سنة وانتم طيبين يا أمهات وغير الامهات برضه (ان شاء الله عيد الام الي جاي يكون معانا اولادنا في حضننا)
راجية,,, حبيبي انا شايفة زي البنات اعمل الاشعة الأول وبعدين قرري وخليكي متابعة مع دكتور واحد ومتلغبطيش.
سحورة,,, ربنا معاكي وتقومي بالسلامة اهم حاجة الراحة.
لمي ولينا,,,ربنا يشفيلك بنتك اللهم امين وخلي بالك منها.
هبة,,, الف سلامة علي ماما ومبروك اختك نزلت الشغل وربنا يرجعلك بابا بالسلامة.
وكل البات بلا استثناء اخباركو ايه

بوسة البسبوسة
22-03-2009, 07:18 AM
اما عني انا الحمد لله البرد بيزيد مش بيقل والكلام الي يحرق الدم زي ما هو لسة شغال
امبارح كنت عند اخت زوجي وشفت ولادها جايبن لها هدايا عيد الام (ربنا يخليهم لها) طبعا قلبي حن اوي بس من غير ما ابين حاجة وفضلت ادعي بيني وبين نفسي ربنا ميحرمنيش من اللحظة دي ولا يحرم حد منها المهم قاعدين بنهزر وبقول لجوزي المفروض تجيبلي هدية عيد الام وبضحك وهو قالي طبعا انا جايبهالك من غير ما تقولي مفجأة راحت اخته تقولي ليه انتي عايزة هدية عيد ام علي ايه انتي بتتلزقي فى الأمومة ليه؟
طبعا انا صعقت من ردها ومرديتش عليها راح جوزي مكلمها انه عيب كدة بس انا مسمعتوش لاني رحت في دنيا تانية محستش بأي حاجة الا واهو بيقولي يلا الوقت إتأخر وروحنا ومنمتش طول الليل عمالة اعيط بيني وبين نفسي وحبيبي كان حاسس بيا وهو كمان مانامش بس انا كنت عاملة نفسي نايمة.
يااااااااااا اللههههههههههه
يارب رحمتك يارب رحمتك يارب رحمتك
اللهم لا تزرني فردا وانت غير الوارثين
اللهم يا كريم يا وهاب يا رزاق ارزقني وقر عيني بالذرية الصالحة عاجلا غير اجلا

LIBYAN
22-03-2009, 08:06 AM
اهلين

بوسه : ربى يرزقك فى القريب العاجل وهيا ليش تعمل هيك ربى يسامحها

راجيه : صحيح اسمى كلام البنات واعملى اشعه وشوفى دكتورواحد شاطر وما طيريش من دكتور لدكتور زى النحله

هبوش : الحمد لله على سلامه العيله وكيف حال زوج الغفر

وسلامى للباقيه

يومياتى

تاعبه تعب ونفسى انام بس صهوبى ما مخلينى انام بينام النهار والليل بيسهر واخته الع** والتعب جاى عليا
والبارح راكبه الدرج وهما معى التوات رجلى ومش قادر امشى عليها
اه اشتريت لامى وام زوجى امس اشاربات هديه وعجبوهم
وعقبال ما يشترونا عيالنا يارب وما تحرم حد من الدريه الصالحه
يلا سلام

راجية رزق ربى
22-03-2009, 11:09 AM
لمى ولينا انا والله انى ذهبت للدكتورة علشان تكشف كشف نسائى اتحرجت اذهب للدكتور اللى ماشية معةمشكورة يا حبيبتى

راجية رزق ربى
22-03-2009, 11:12 AM
اهلين

بوسه : ربى يرزقك فى القريب العاجل وهيا ليش تعمل هيك ربى يسامحها

راجيه : صحيح اسمى كلام البنات واعملى اشعه وشوفى دكتورواحد شاطر وما طيريش من دكتور لدكتور زى النحله

هبوش : الحمد لله على سلامه العيله وكيف حال زوج الغفر

وسلامى للباقيه

يومياتى

تاعبه تعب ونفسى انام بس صهوبى ما مخلينى انام بينام النهار والليل بيسهر واخته الع** والتعب جاى عليا
والبارح راكبه الدرج وهما معى التوات رجلى ومش قادر امشى عليها
اه اشتريت لامى وام زوجى امس اشاربات هديه وعجبوهم
وعقبال ما يشترونا عيالنا يارب وما تحرم حد من الدريه الصالحه
يلا سلام

مشكورة حبيبتى بس انا ذهبت للدكتورة علشان اكشف كشف نساء واتحرجت من الدكتور انا خايفة بس من الاشعة وانى اهتكشف على الدكتور

راجية رزق ربى
22-03-2009, 11:15 AM
اما عني انا الحمد لله البرد بيزيد مش بيقل والكلام الي يحرق الدم زي ما هو لسة شغال
امبارح كنت عند اخت زوجي وشفت ولادها جايبن لها هدايا عيد الام (ربنا يخليهم لها) طبعا قلبي حن اوي بس من غير ما ابين حاجة وفضلت ادعي بيني وبين نفسي ربنا ميحرمنيش من اللحظة دي ولا يحرم حد منها المهم قاعدين بنهزر وبقول لجوزي المفروض تجيبلي هدية عيد الام وبضحك وهو قالي طبعا انا جايبهالك من غير ما تقولي مفجأة راحت اخته تقولي ليه انتي عايزة هدية عيد ام علي ايه انتي بتتلزقي فى الأمومة ليه؟
طبعا انا صعقت من ردها ومرديتش عليها راح جوزي مكلمها انه عيب كدة بس انا مسمعتوش لاني رحت في دنيا تانية محستش بأي حاجة الا واهو بيقولي يلا الوقت إتأخر وروحنا ومنمتش طول الليل عمالة اعيط بيني وبين نفسي وحبيبي كان حاسس بيا وهو كمان مانامش بس انا كنت عاملة نفسي نايمة.
يااااااااااا اللههههههههههه
يارب رحمتك يارب رحمتك يارب رحمتك
اللهم لا تزرني فردا وانت غير الوارثين
اللهم يا كريم يا وهاب يا رزاق ارزقني وقر عيني بالذرية الصالحة عاجلا غير اجلا
حبيبتى الف سلامة عليكى ربنا لايجب بخاطرك الشهر دة يارب وكل واحد منة لله حسبى الله ونعمة الوكيل فى كل واحدة تجرح واحدة بكلمة cry

راجية رزق ربى
22-03-2009, 11:20 AM
حبيبتى هبة الحمد لله انك بخير حمد لله على سلامتك والدك ابقى طمنينى عليكى يا قمر
سحور فينك النهاردة
سنوات عاملة اية يا قمر واخبارك
اما عن يومى انا النهاردة هيروح عند حماتى والله يستر يارب بيكون يوم مش هقولكم استرها معنا يارب

بوسة البسبوسة
22-03-2009, 11:35 AM
حبيبتى هبة الحمد لله انك بخير حمد لله على سلامتك والدك ابقى طمنينى عليكى يا قمر
سحور فينك النهاردة
سنوات عاملة اية يا قمر واخبارك
اما عن يومى انا النهاردة هيروح عند حماتى والله يستر يارب بيكون يوم مش هقولكم استرها معنا يارب
راجية,,, حبيبتي طولي بالك عليها ولو قالت او عملت حاجة مترديش عليها وخليكي باردة عشان لو حست انك بتتضايقي من كدة هتزيد معاكي مع ان والله العظيم الناس الي بتبقي كدة مبتفرئش معاهم باردة ولا لا بس اعملي الي عليكي وعاملي ربنا فيها

راجية رزق ربى
22-03-2009, 12:11 PM
حبيبتى الف سلامة عليكى ربنا يجبر بخاطرك الشهر دة يارب وكل واحد منة لله حسبى الله ونعمة الوكيل فى كل واحدة تجرح واحدة بكلمة cryحبيبتى انا سيبت لكى رسالة فى المسنجر ابقى اقرائها

أحساس هادئه
22-03-2009, 05:13 PM
سلام
هلا فيكم جميع
سحورة
الالم موجود يروح ويجي بس مو راضي يقوة
الله كريم

سنوات الضياع
22-03-2009, 05:39 PM
السلام عليكم
وانا عندي انفلونزا رشح وكحة وحالتي حالة اعذروني لانو مارديت عليكو
بس بطمن عليكو وبروح
سلاااامي للكل

سحر الزمان
22-03-2009, 06:54 PM
راجية ،، لاتاخدي حبوب منع حمل ،، نحن عنا منع حمل طبيعي ،، انا يوم اجهاضي ماعملت تنظيف فقالت الدكتورة انو لازم اخد منع حمل فقلتلها انا ابني حملت فيه انابيب فقالت اذا هيك بلاه بس حاولي تمنعي طبيعي بدون كيماويات ،، والله ييسرلك الخير ويعافيكي ،،
سنسن ،، الحمدلله أنو أحوالك تمام :)
لولوسين ،، الحمدلله عالسلامة وبانتظار يومياتك ؟
هبه ،، صار عندك انجازات ،، وبدها تراسلك بالحرف الهجائية ع الايميل دمها خفيف خخخ ،، وعن الحمل الله يتممه بالخير بس والله مربطة وماعبقدر اطلع من البيت والكل عبروح الا انا مقبورة وبقول الله يسلمه ومعليش بس والله نفسيتي احيانا بتتعب وخصوصا لما بتوصل انو جوزي كمان ما اشوفه :( ،،
بوسه ،، والله انت أول وحدة بتهنيني بيوم الأم خخخ يعني ماتزعلي حتى الأمهات مااجاهم شي خخخ ،، ومشان موقف اخت زوجك ، اسمحيلي اقولك انت غلطانه ماهي رايحة جاي عبتلقح لك كلام وانت بتحيجي نفسك تسمعي منها لاتزعلي مني بس اتعلمي منهالدرس ،، بينك وبين زوجك اطلبي كلشي بس ماتدخلي العزول بالنص بينكم ،، الله يرزقك يا نوسة قريبا وسلامات ع البرد ،، طهور انشالله
ليبيان ،، نحن بنستنى اولادنا يشترولنا كيف بدهم يتعلمو هالعادة اذا ابوهم ما بدأ فيها من هلأ ،، وسلامات ع رجلك ،، صعبه ومعك ولد صغير :(
راجيه ،، الله يفرج كربك ويشافيكي ويرزقك الذرية الصالحة عاجلا يارب ،، ومشان حماتك قولي : اللهم اكفنيها بما شئت وكيفما شئت يا كريم ،،
حساسة ،، قربت الولادة معناها يلا على خير وسلامة يارب
سنسن ،، معافي انشالله ،، عليكي بالحمضيات والفليفلة خخخخ

أنا منيحة والحمدلله ،، ابني الله يسلمو البارحة نام ع 9 بالليل وفاق الساعة ستة الا ربع الفجر :( إلى 3 العصر لحتى رجع نام مشان هيك يا راجية مادخلت :(
طبخت فريكة ،، وهلأ من شوي فاق ابني غديته :)

يلا سلام قمورات

ام محمد
22-03-2009, 08:08 PM
رد على سريع

كيفكم بنااات

ان بخير ولله الحمد

ماشاء الله يومياتكم كثااااااار
انا ماعندي شئ اقوله

سلامي للجميع بروح شوووف مسلسل الحلم الضائع
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا. .................................................. ..........اااااااااااااااااااااااااااااااااااااامي للجميع

النقط هدول كل بنت فيكم ههههههههههههههههههههههههههههههه

om hani
22-03-2009, 08:19 PM
كيفكم بنات؟ ان شاء الله كلكم بخير
وان شاء الله السنة الجاية يجي يوم الأم وكل واحدة ابنها في حضنها..

أمس زوجي جاب لي باقتين ورد واحدة من هاني والثانية من يوسف وفرحت كثير
لما شفت هنون داخل يعطيني الورد الله يحفظه لي من كل شر ويرزق كل واحدة في منتدى
طبيبي بالذرية الصالحة اللهم آمين
وكلمت امي الغالية في التلفون واطمنت على أخبار أختي الي كانت مخطوبة وظلت تقول لنا ان قلبها مقبوض وكارهة خطيبها الحمدلله أبي انسان متفهم قال لها أذا مش عايزة تتزوجي خلاص بلاش..

لمى ولينا ألف سلامة على بنتك الله يشفيها ويحفظها لك من كل شر..

راجية حبيبتي بلاش حبوب منع الحمل لأنها سببت لناس كثير عقم دائم من الأفضل تعملي أشعة الصبغةوتتطمني.
معك حق الوضع محرج وكريه لما يشوفك دكتور أنا شافني دكتور في ولادتي الاولى لانها
متعسرة وما فيش دكتورة وفي ولادتي الثانية برضة شافني دكتور لأني رجعت المستشفى بسرعة بسبب بقايا المشيمة الي لوثت دمي لاحول ولا قوة الابالله ..

سحورة الله يتمم لك حملك على خير معليش اتحملي حبسة البيت عشان البيبي الله يحفظه..

بوسة الله يعينك على كلام اخت زوجك حسبي الله ونعم الوكيل عليها بس كمان انا من رأي سحر لا تطلبي من زوجك اي حاجة قدامها يعني خلاص عرفتي تفكيرها تجنبي اي تصرف ممكن يجيب لك الكلام وان شاء الله تحملي في أقرب وقت.

هبوش كيفك حبيبتي ؟ الحمدلله انك اتطمنتي على أهلك الله يحفظهم لك وايش اخبار جوز الغفر؟

ام محمد الله يرزقك باللي يفرح حياتك في أقرب وقت ان شاء الله

ليبيان كيف صحتك؟كيف القيصرية معك؟ والله يشفي لك رجلك صعب كثير لما يكون معك اطفال ولازم تلبي احتياجاتهم..

لولوسين الحمدلله على السلامة منتظرين يومياتك

الذهبي كيف احوالك؟

حساسة الله يعينك ويسهل عليكي الولادة اذا الوجع الي عندك زاد وكان منتظم بحيث انك لوجبتي ساعة تلقي الوجع يتكرر بشكل منتظم مثلا كل ربع ساعة او كل ١٠ دقائق معناها ولادة
او اذا خرج لك دم معناها الولادة قريبة وكمان اذا نزل ماء الجنين روحي المستشفى
سلام بقية البنات

e39aaar
22-03-2009, 08:38 PM
مرحبا بناااات شخباركم

انا الحمدلله بخير حاليا \\\\

عندي عزوز عمره سنتين و 8 شهوور هو من مواليد 23-6- 2006

و عبود عمره بكرة بيخلص 7 شهووور و بيدخل ب 8 شهوور

بناات خبرووني يللا كم عندكم اولاد

وش اخباركم و من حااامل ... يللا و الله مشتاقة لكم كثير

راجية رزق ربى
22-03-2009, 10:48 PM
سلام
هلا فيكم جميع
سحورة
الالم موجود يروح ويجي بس مو راضي يقوة
الله كريم

حبيبتى الله يقومك بسلامة يا قلبىyarub

راجية رزق ربى
22-03-2009, 10:57 PM
راجية ،، لاتاخدي حبوب منع حمل ،، نحن عنا منع حمل طبيعي ،، انا يوم اجهاضي ماعملت تنظيف فقالت الدكتورة انو لازم اخد منع حمل فقلتلها انا ابني حملت فيه انابيب فقالت اذا هيك بلاه بس حاولي تمنعي طبيعي بدون كيماويات ،، والله ييسرلك الخير ويعافيكي ،،
هبه ،، صار عندك انجازات ،، وبدها تراسلك بالحرف الهجائية ع الايميل دمها خفيف خخخ ،، وعن الحمل الله يتممه بالخير بس والله مربطة وماعبقدر اطلع من البيت والكل عبروح الا انا مقبورة وبقول الله يسلمه ومعليش بس والله نفسيتي احيانا بتتعب وخصوصا لما بتوصل انو جوزي كمان ما اشوفه :( ،،
بوسه ،، والله انت أول وحدة بتهنيني بيوم الأم خخخ يعني ماتزعلي حتى الأمهات مااجاهم شي خخخ ،، ومشان موقف اخت زوجك ، اسمحيلي اقولك انت غلطانه ماهي رايحة جاي عبتلقح لك كلام وانت بتحيجي نفسك تسمعي منها لاتزعلي مني بس اتعلمي منهالدرس ،، بينك وبين زوجك اطلبي كلشي بس ماتدخلي العزول بالنص بينكم ،، الله يرزقك يا نوسة قريبا وسلامات ع البرد ،، طهور انشالله
ليبيان ،، نحن بنستنى اولادنا يشترولنا كيف بدهم يتعلمو هالعادة اذا ابوهم ما بدأ فيها من هلأ ،، وسلامات ع رجلك ،، صعبه ومعك ولد صغير :(
راجيه ،، الله يفرج كربك ويشافيكي ويرزقك الذرية الصالحة عاجلا يارب ،، ومشان حماتك قولي : اللهم اكفنيها بما شئت وكيفما شئت يا كريم ،،

أنا منيحة والحمدلله ،، ابني الله يسلمو البارحة نام ع 9 بالليل وفاق الساعة ستة الا ربع الفجر :( إلى 3 العصر لحتى رجع نام مشان هيك يا راجية مادخلت :(

يلا سلام قمورات
حبيبتى انتى مش فاهمة انا عندى تكيس عندى والدورة مش منتظمة يعنى لما اخد منشط تنتظيم غير كدة لا الدكتورة بتقولى اخد حبوب منع الحمل لمدة ثلاث شهور هتنظيم الدورة والهرمونات
طبعا انا مش هاخد وخايفة وعندى حالة احباط رهيبة بس اخواتى فى اليوميات بيقول لى ان الا شعة افضل اعملها وان شاء الله هعمل استخارة وربنا كريم
حبيبتى معلش استحملى كلة يهون علشان البيبى ربنا يقومك بسلامة ويحفظة يارب ويقر عنيك بى امين يارب العالمين سلاااااااااااامات الحارة لكى وبيبى

راجية رزق ربى
22-03-2009, 11:00 PM
كيفكم بنات؟ ان شاء الله كلكم بخير
وان شاء الله السنة الجاية يجي يوم الأم وكل واحدة ابنها في حضنها..

أمس زوجي جاب لي باقتين ورد واحدة من هاني والثانية من يوسف وفرحت كثير
لما شفت هنون داخل يعطيني الورد الله يحفظه لي من كل شر ويرزق كل واحدة في منتدى
طبيبي بالذرية الصالحة اللهم آمين
وكلمت امي الغالية في التلفون واطمنت على أخبار أختي الي كانت مخطوبة وظلت تقول لنا ان قلبها مقبوض وكارهة خطيبها الحمدلله أبي انسان متفهم قال لها أذا مش عايزة تتزوجي خلاص بلاش..

لمى ولينا ألف سلامة على بنتك الله يشفيها ويحفظها لك من كل شر..

راجية حبيبتي بلاش حبوب منع الحمل لأنها سببت لناس كثير عقم دائم من الأفضل تعملي أشعة الصبغةوتتطمني.
معك حق الوضع محرج وكريه لما يشوفك دكتور أنا شافني دكتور في ولادتي الاولى لانها
متعسرة وما فيش دكتورة وفي ولادتي الثانية برضة شافني دكتور لأني رجعت المستشفى بسرعة بسبب بقايا المشيمة الي لوثت دمي لاحول ولا قوة الابالله ..

سحورة الله يتمم لك حملك على خير معليش اتحملي حبسة البيت عشان البيبي الله يحفظه..

بوسة الله يعينك على كلام اخت زوجك حسبي الله ونعم الوكيل عليها بس كمان انا من رأي سحر لا تطلبي من زوجك اي حاجة قدامها يعني خلاص عرفتي تفكيرها تجنبي اي تصرف ممكن يجيب لك الكلام وان شاء الله تحملي في أقرب وقت.

هبوش كيفك حبيبتي ؟ الحمدلله انك اتطمنتي على أهلك الله يحفظهم لك وايش اخبار جوز الغفر؟

ام محمد الله يرزقك باللي يفرح حياتك في أقرب وقت ان شاء الله

ليبيان كيف صحتك؟كيف القيصرية معك؟ والله يشفي لك رجلك صعب كثير لما يكون معك اطفال ولازم تلبي احتياجاتهم..

لولوسين الحمدلله على السلامة منتظرين يومياتك

الذهبي كيف احوالك؟

حساسة الله يعينك ويسهل عليكي الولادة اذا الوجع الي عندك زاد وكان منتظم بحيث انك لوجبتي ساعة تلقي الوجع يتكرر بشكل منتظم مثلا كل ربع ساعة او كل ١٠ دقائق معناها ولادة
او اذا خرج لك دم معناها الولادة قريبة وكمان اذا نزل ماء الجنين روحي المستشفى
سلام بقية البنات

حبيبتى ام هانى منورة اليوميات اليوم ربنا يبارك لكى فى اولادك ويحفظهم لكى امين يارب العالمين
ونصيحة للاختك من الاول بدل مفيش انسجام بينهم يبقى احسن حل الانفصال وربنا يكتب لها الخيرyarub

راجية رزق ربى
22-03-2009, 11:02 PM
رد على سريع

كيفكم بنااات

ان بخير ولله الحمد

ماشاء الله يومياتكم كثااااااار
انا ماعندي شئ اقوله

سلامي للجميع بروح شوووف مسلسل الحلم الضائع
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا. .................................................. ..........اااااااااااااااااااااااااااااااااااااامي للجميع

النقط هدول كل بنت فيكم ههههههههههههههههههههههههههههههه

منورة يا ام محمد يا غالية ربنا يسعد ايامك يارب

راجية رزق ربى
22-03-2009, 11:03 PM
السلام عليكم
وانا عندي انفلونزا رشح وكحة وحالتي حالة اعذروني لانو مارديت عليكو
بس بطمن عليكو وبروح
سلاااامي للكل
الف سلامة عليكى ابقى طمنينى عليكى

راجية رزق ربى
22-03-2009, 11:49 PM
مرحبا بناااات شخباركم

hi:اهلا بكى معنا وبعودتك اعصارر احب اعرفك بنفسىss: انا راجية وعندى محمد ثلاث سنوات اتمنى الانجاب مرة تانية ومن مصر welcome

سنوات الضياع
22-03-2009, 11:56 PM
اهلين اعصااار انا من فلسطين وحامل بأول بيبي بعد سنتين ونص زواج

الذهبي
23-03-2009, 02:19 AM
السلام عليكم

حساسة الله يقومك بالسلامة

سنوات سلامتك ماتشوفي شر

لولوسين الحمد لله على السلامة

سحر اخبارك مع الحمل

بوسة ماعليك من الكلام طنشيها وعيشي حياتك والله يرزقك الذريه في القريب العاجل

ليبيان سلامة رجولك

راجية اتوكلي على الله واعملي الاشعة حتى ترتاحي نفسيا انا عملتها والحمد لله كل شيئ سليم

والله يكتب لنا الحمل

ام هاني الله يحفظ لك اولادك

ام محمد اخبارك

ســـــــــــــــــــــلامي لنور العين . وفاء هبه وباقي البنات

الذهبي
23-03-2009, 02:24 AM
اهلا اعصار

انا من السعودية عند بنت عمرها خمسة سنين وشهر

هبه
23-03-2009, 03:24 AM
مساكم سكر

سامحوني ما طليت طول اليوم بس طبعا انتو عارفين زوجي بالبيت ما اقدر اخليه بروحه

بس الحين اخذت منه اجازه شوي قلتله بشوف البنات بالمنتدى

بس النت بطيييييييء ضايقني

ما قرات كل شي

ان شالله بكره الصبح اقرا و ارد عليكم وحده وحده ولا يهمكم

سلااام للكل

تصبحون على خير

اشوفكم بكره ان شاء الله

هبه

*GaLaXy*
23-03-2009, 03:25 AM

أخباركم بنااات

أتمنى إن تكونون بصحه وعافيه

يابنات حبيت أفضفض مع أحد ومآلي غير الله ثم أنتوا

بصراحه البنات مطفشيني مايناموا الا 8 ساعات باليوم وطول اليوم ازعاج وبكاء و حاولت اعدل نومهم بس هم مستحيل يناموا باليل مايناموا الا الصبح ويصحوا بعد الظهر وهكذا وهذا غير شغل البيت والكرف والطبخ والنفخ والغسيل ... والخ وأنا بعيده عن أهلي بصراحه تعبت نفسيا وجسديا ومعنويا كل يوم أبكي مآني قادره أتحمل وآبوهم مآيحط يده بشي
12 ساعه برى البيت وست ساعات على النت وست ساعات نايم وأقوله ساعدني ولا حتى يطالع فيني بصراحه تعبببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببب ببببببببببببببببت وش أسوي
ِآنا آبغى آنظم نومهم يمكن يتعدل الوضع بس حاولت بشتى الطرق مآقدرت بنآآآآآآآآآآآآآآآآت آنآ داخله على الله ثم عليكم ساعدوني وآدعولي بالصبر والقوه تكفون بنآآآت طالبتكم والله آكتبلكم ومآسكه دموعي من الضغط النفسي والجسدي لاتقولوا أحمدي ربك غيرك يتمنوا العيال انا ماقلت شي الحمد الله على كل حال والله يخليهم لي ان شاء الله بس انا بني آآدم مآني إنسان آلي بنات ساعدوني قبل لآ آنهآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآر

LIBYAN
23-03-2009, 07:06 AM

أخباركم بنااات

بصراحه البنات مطفشيني مايناموا الا 8 ساعات باليوم وطول اليوم ازعاج وبكاء و حاولت اعدل نومهم بس هم مستحيل يناموا باليل مايناموا الا الصبح ويصحوا بعد الظهر وهكذا وهذا غير شغل البيت والكرف والطبخ والنفخ والغسيل ... والخ وأنا بعيده عن أهلي بصراحه تعبت نفسيا وجسديا ومعنويا كل يوم أبكي مآني قادره أتحمل وآبوهم مآيحط يده بشي
12 ساعه برى البيت وست ساعات على النت وست ساعات نايم وأقوله ساعدني ولا حتى يطالع فيني بصراحه تعبببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببب ببببببببببببببببت وش أسوي
ِآنا آبغى آنظم نومهم يمكن يتعدل الوضع بس حاولت بشتى الطرق مآقدرت بنآآآآآآآآآآآآآآآآت آنآ داخله على الله ثم عليكم ساعدوني وآدعولي بالصبر والقوه تكفون بنآآآت طالبتكم والله آكتبلكم ومآسكه دموعي من الضغط النفسي والجسدي لاتقولوا أحمدي ربك غيرك يتمنوا العيال انا ماقلت شي الحمد الله على كل حال والله يخليهم لي ان شاء الله بس انا بني آآدم مآني إنسان آلي بنات ساعدوني قبل لآ آنهآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآر

الله يكون فى عونك اختى والله انا حاسه بيك وبالمعاناة اللى انت فيها
والحمد لله على النعمة بس هما بناتك كم عمرهم
لان عادة بيتنظم نوم الاطفال على العام وليش ما تجيبى شغاله تساعدك وتريحك شويه
والله الرجال ما يعاون فى شى وحتى لو عملها بجميل
هونى عليك وربى يحفظهم ويخليهم وتشوفيهم عرائسyarub

بوسة البسبوسة
23-03-2009, 07:09 AM

يلا سلام قمورات
سحورة الله يخليكي بس انا متدخلتهاش انا كنت بتعامل عادي وبهزر يالا الله يسامحها بقي والله قطعت قلبي :cry:

بوسة البسبوسة
23-03-2009, 07:13 AM
om hani يارب يخليلك اولادك ويفرحك بيهم ويجعلهم قرة اعين لكي ولزوجك
والله انا دلوقت بديت اتجنبها بس لحد امتي هفضل اتجنب الناس كدة فاضل مين تاني متجنبوش واتعامل معاه بطبيعتي

بوسة البسبوسة
23-03-2009, 07:15 AM
مرحبا بناااات شخباركم

bye اهلا بيكي إعصار الله يخليلك عزوز وعبود انا مصرية ومقيمة في الإمارات ومتزوجة من سنة ونصف ولم ارزق بأطفال إلى الآن الحمد لله رب العالمين علي كل الأحوالyarub

LIBYAN
23-03-2009, 07:17 AM
اهلين

هبه : مساك عسل يا عسل ss:

الدهبى : الله يسلمك وكيف الحال

ام هانى : القيصريه الحمد لله وربى يرزق اختك بزوج الصالحه لسه نصيبها ما نزل والمهم راحتها هدة حكايه عمر ربى يوفقها

سحورة: تسلمى والله امس اليوم كله وانا رجلى واجعنى ورحت عند امى تعانى معى الاولاد

راجيه : خلاص ليش بتستحى من الدكتور هو انت بتخلى وجهك عندة خدى الفائدة وخلاص
والله انا كنت زيك بس علشان الاطفال نتحمل المر:cry: وربى يرزقك

حساسه : لسه ما ولدتى ربى يسهل عليك يارب

وسلامى للبقيه

بوسة البسبوسة
23-03-2009, 07:17 AM
حبيبتى انتى مش فاهمة انا عندى تكيس عندى والدورة مش منتظمة يعنى لما اخد منشط تنتظيم غير كدة لا الدكتورة بتقولى اخد حبوب منع الحمل لمدة ثلاث شهور هتنظيم الدورة والهرمونات
طبعا انا مش هاخد وخايفة وعندى حالة احباط رهيبة بس اخواتى فى اليوميات بيقول لى ان الا شعة افضل اعملها وان شاء الله هعمل استخارة وربنا كريم
حبيبتى معلش استحملى كلة يهون علشان البيبى ربنا يقومك بسلامة ويحفظة يارب ويقر عنيك بى امين يارب العالمين سلاااااااااااامات الحارة لكى وبيبى

راجية واحشاني جدا معلش سامحيني انا اصلي مريضة ومش بدخل علي الماسنجر:(
بوصي يا قمر احسن حاجة في كل الكلام داه انك تصلي صلاة استخارة وبعدين الي فيه الخير ربنا يقدمهولك وييسرهولك

LIBYAN
23-03-2009, 07:19 AM
بوسه : اهلين صباح الفل

بوسة البسبوسة
23-03-2009, 07:20 AM
هبة ولاذهبي عاملين ايه وايه اخباركم ان شاء الله تكونوا بخير

بوسة البسبوسة
23-03-2009, 07:25 AM

أخباركم بنااات

حبيبتي الله يخليهم لكي وتفرحي بيهم حاولي لما يجيوا يناموا الصبح اقعدي معاهم ولعبيهم خليهم مش يناموا عشان يناموا بليل ولو معرفتيش يبقي الله يكون في عونك ههههه بصراحة انا بقول لما ربنا يكرمني واخلف هشوف التعب داه كله :cry: كل ما افكر ان كدة انا إتاخرت ونفسي احمل:rolleyes: و... و... افكر في الستات الي تعبانة مع اولادها واقول الحمد لله وساعات كمان بغيظهم :p:p:pههههههه بس مش اغيظهم تاني بقيييييييييي:cry: الله يكون في هونك اما بالنسبة لزوجك فكككككككككككككككككككككككل الرجالة كدة

بوسة البسبوسة
23-03-2009, 07:26 AM
بوسه : اهلين صباح الفل
يا صباح الورد ازيك عاملة ايهbye

راجية رزق ربى
23-03-2009, 12:10 PM
الذهبى مشكورة يا حبيبتى انا فعالا بفكر فى الاشعة انها افضل وهعمل استخارة واشوف والله كريم
هبة حبيبتى منورة احنا فى انتظارك
بوسة اية اخبار كويسة الان ابقى طمنينى عليكى

بوسة البسبوسة
23-03-2009, 12:21 PM
الذهبى مشكورة يا حبيبتى انا فعالا بفكر فى الاشعة انها افضل وهعمل استخارة واشوف والله كريم
هبة حبيبتى منورة احنا فى انتظارك
بوسة اية اخبار كويسة الان ابقى طمنينى عليكى
اهلا يا راجية ازيك
انا كويسة الحمد لله بس اعصابي تعبانة مش عارفة ليه متوترة جدا من اي حاجة بزعل وبعيط حتي في شغلي مش طايقة اكلم مع حد مش عارفة ايه السبب بقالي فترة كدة بس الحكاية دي بتزيد كل يوم عن التاني وخايفة ان الحكاية دي تستمر معايا ويجيلي اكتئاب ربنا يستر ويفرج همي وكربي

راجية رزق ربى
23-03-2009, 12:54 PM
GaLaXy حبيبتى الله يكون فى عونك خصوصا انهم توام بس حاولى الوقت اللى هما فى نايمين نامى انتى كمان على الاقل ساعة وبعدين هتقومى كويسة وتقدرى تكلمى باقى اليوم اسال الله العظيم رب العرش العظيم ان يقوقكى لهم وخصوصا طلبات الراجل مش بتخلص وكل الرجالة كدة صديقنى اهم حاجة مزاجهم وبس

راجية رزق ربى
23-03-2009, 01:01 PM
اهلا يا راجية ازيك
انا كويسة الحمد لله بس اعصابي تعبانة مش عارفة ليه متوترة جدا من اي حاجة بزعل وبعيط حتي في شغلي مش طايقة اكلم مع حد مش عارفة ايه السبب بقالي فترة كدة بس الحكاية دي بتزيد كل يوم عن التاني وخايفة ان الحكاية دي تستمر معايا ويجيلي اكتئاب ربنا يستر ويفرج همي وكربي
حبيبتى والله انا كمان بيمر بنفس الظروف خصوصاكل واحدة تشوفنى انتى مش حامل واصحاب زوجى بيسالو اية مفيش حاجة والواحد بتخنق غصب عنى وبيحس بالاحباط بس حبيبتى لما تحسى انك مصيقة فضفضى لله سبحانة وتعالى واشكى لى همك وربنا قريب وشاهد وشايفك وعالم بحالنا والله كريم وهيعوضنا عن صبرنا وكلام الناس وحسبى الله ونعمة الوكيل فى كل واحدة نظرت نظرة شامتة وربنا هينصرنا بقضلة ورحمتة وبشر الصابرين يارب فرجك القريب لى وللاخواتى الفرج الفرج يا كريم :cry:

راجية رزق ربى
23-03-2009, 01:10 PM
Libyan حبيبتى غصب عنى وان شاء الله هعمل استخارة
سحور . ام محمد الغالية . هبة بلاش تتاخرى علينا ياقمر . سنوات دخولك بقى قليل لية ابقى طمنينى عليكى . ام هانى يارب تبقى منورة اليوميات دائما .لمى ولينا اخبارك بنوتك الحلوة اية

راجية رزق ربى
23-03-2009, 01:16 PM
اما عن يومى امبارح فكرت فى فكرة قولو لى رايكم طبعا محمد عندة 3 سنوات بس باسم الله ماشاء الله ولاحول ولاقوة الابالله عندة قدرة فى الحفظ فقولت ازاى اكبر الموهبة دى جانب البيت عندى حضانة خاصة بتحفظ القران فى ابلة طيبة وقالت هاتى وان شاء الله هيبقى كويس كمان اكتشفت انها بتحفظ قران كريم للستات قالت لى تعالى كل جمعة احفظى معنا بتجويد اية رايكم لان مش بيشتغل لما بيفضل فى البيت بيفضل افكر وبيتخنق زوجى رافض فكرة الشغل اية رايك هتوكل على الله باذن الله دعواتكم للابنى محمد يكون عالم كبير ولا شيخ جلال فى تحفيظ القران امين يارب العالمين

بوسة البسبوسة
23-03-2009, 01:31 PM
راجية حبيبتي لا تترددي انا لو مكانك كنت روحت واخذت ابني معايا مفيش احسن من كدة إشغال للوقت
ربي يجعل قلبك وقلوبنا عامرة بالقرآن الكريم وبذكر الرحمن الرحيم

om hani
23-03-2009, 02:09 PM
اما عن يومى امبارح فكرت فى فكرة قولو لى رايكم طبعا محمد عندة 3 سنوات بس باسم الله ماشاء الله ولاحول ولاقوة الابالله عندة قدرة فى الحفظ فقولت ازاى اكبر الموهبة دى جانب البيت عندى حضانة خاصة بتحفظ القران فى ابلة طيبة وقالت هاتى وان شاء الله هيبقى كويس كمان اكتشفت انها بتحفظ قران كريم للستات قالت لى تعالى كل جمعة احفظى معنا بتجويد اية رايكم لان مش بيشتغل لما بيفضل فى البيت بيفضل افكر وبيتخنق زوجى رافض فكرة الشغل اية رايك هتوكل على الله باذن الله دعواتكم للابنى محمد يكون عالم كبير ولا شيخ جلال فى تحفيظ القران امين يارب العالمين

حبيبتي راجية لا تتردي أبدا الموضوع مش محتاج تفكير روحي فورا واحفظي قرآن حتلاقي نفسيتك اتغيرت وارتحتي وان شاء الله ربي يطرح البركة في ابنك ويطلع شيخ كبير زي الشيخ محمد متولي الشعراوي وان شاء الله ربي يهدي ابني كمان حاولت احفظه قرآن بس كان صعب عليه بس لازم احاول مرة ثانية
مشكلتي ان المسجد الي جنب بيتي كله هنود ونطقهم بيكون مختلف عن النطق الصحيح للغة العربية والله يعيني ياريتني كنت جنبك كنت رحت معاكي

naimal
23-03-2009, 02:13 PM
كيفكم بنات والله مشتاقة لكم كتيييييييير وبزااااااااااااااف وبارشة ههههههه بكل اللغات ويا رب ما تكونو نسيتوني :mad:
انا نعيمة اللي ساكنة في بلجيكا وعانيية من تأخير الانجاب اللي دام 8 سنوات والحمد لله ربي رزقني بيوسف وشيماء ويا رب ترزق كل محرومة بالمنتدى قولو اميييين
يلا مين بيعرفني :confused:
وبسلم علاكل البنات الي انضمو للمنتدى
وسامحوني على الاملاء والله صار لي زمان ما كتبت عربي:o

rana22
23-03-2009, 02:43 PM

كيفكم يا حلويين....................وحشتووووووني كثير

انا انشغلت في عقيقة ابني و ضبط االبيت الجديد.......و الله يبارك فيكم جميعا علي مباركة العقيقة و يارب ما يمر هذه السنة الا كل بنااات طبيبي محتفلين بعقيقة اولادكم...ان شاء الله

سلامي لكل البنات

LIBYAN
23-03-2009, 02:47 PM
رنا : اهلين ومبروك العقيقه عقبال عرسه يارب

نيمل : اهلين بيك ومبروك عليك شيماء ويوسف ربى يحفظهم ويخليهم وتفرحى بيهم

راجيه : اركضى ركض ربى ينولنا حفظه وتجويده يارب

بوسه : سلامتك حاولى تغيرى جو واطلعى انت وزوجك اتفسحوا او اعملوا اى حاجة

يلا سلام

راجية رزق ربى
23-03-2009, 02:57 PM
حبيبتي راجية لا تتردي أبدا الموضوع مش محتاج تفكير روحي فورا واحفظي قرآن حتلاقي نفسيتك اتغيرت وارتحتي وان شاء الله ربي يطرح البركة في ابنك ويطلع شيخ كبير زي الشيخ محمد متولي الشعراوي وان شاء الله ربي يهدي ابني كمان حاولت احفظه قرآن بس كان صعب عليه بس لازم احاول مرة ثانية
مشكلتي ان المسجد الي جنب بيتي كله هنود ونطقهم بيكون مختلف عن النطق الصحيح للغة العربية والله يعيني ياريتني كنت جنبك كنت رحت معاكي

حبيبتى ان شاء الله وباذن الله هبداء من يوم الجمعة باذن الله ومحمد ممكن من اول الاسبوع يارب يسمع منك يا ام هانى وتشوفى اولادك فى احسن حال امين يارب العالمين

راجية رزق ربى
23-03-2009, 02:58 PM
رنا : اهلين ومبروك العقيقه عقبال عرسه يارب

نيمل : اهلين بيك ومبروك عليك شيماء ويوسف ربى يحفظهم ويخليهم وتفرحى بيهم

راجيه : اركضى ركض ربى ينولنا حفظه وتجويده يارب

بوسه : سلامتك حاولى تغيرى جو واطلعى انت وزوجك اتفسحوا او اعملوا اى حاجة

يلا سلام
ان شاء الله هبداء من يوم الجمعة يارب يسمع منك

راجية رزق ربى
23-03-2009, 02:59 PM

كيفكم يا حلويين....................وحشتووووووني كثير

انا انشغلت في عقيقة ابني و ضبط االبيت الجديد.......و الله يبارك فيكم جميعا علي مباركة العقيقة و يارب ما يمر هذه السنة الا كل بنااات طبيبي محتفلين بعقيقة اولادكم...ان شاء الله

سلامي لكل البنات
حمد لله على سلامتك وكيفيك عاملة اية واخبارك bye

راجية رزق ربى
23-03-2009, 03:00 PM
كيفكم بنات والله مشتاقة لكم كتيييييييير وبزااااااااااااااف وبارشة ههههههه بكل اللغات ويا رب ما تكونو نسيتوني :mad:
انا نعيمة اللي ساكنة في بلجيكا وعانيية من تأخير الانجاب اللي دام 8 سنوات والحمد لله ربي رزقني بيوسف وشيماء ويا رب ترزق كل محرومة بالمنتدى قولو اميييين
يلا مين بيعرفني :confused:
وبسلم علاكل البنات الي انضمو للمنتدى
وسامحوني على الاملاء والله صار لي زمان ما كتبت عربي:o

حبيبتى حمد لله على سلامتك وربنا يحفظ لكى اولادك امين يارب العالمين

rana22
23-03-2009, 03:05 PM
كيفك انت يا راجية حبيبتي....انا الحمد لله بخير

ربنا يبارك لك في ابنك و يجعله من حفظة القرأن....و يقويك في حفظ القرأن

om hani
23-03-2009, 04:41 PM
كيفكم بنات؟
بوسة حبيبتي بلاش الزعل وحرق الاعصاب الي انتي عايشة فيه انتي لسه عروسة, بس متزوجة من سنة ونص ,يعني الحمدلله الوقت قدامك لما زوجك يعمل العملية بالسلامة خذوا لكم اجازة وسافروا لمكان اجلسوا فيه لوحدكم وما تفكروش في اي حاجة غير الانبساط باللحظة الي عايشينها وان شاء الله ترجعوا ومعنوياتكم مرتفعة وما تنسيش الدعاء والصدقة..

راجية حبيبتي اليوميات منورة بوجودك انتي عندك تكيس؟طيب العلاج لازم تستعملي حبوب منع الحمل
يعني مافيش طريقة ثانية لتنظيم الدورة؟ايه رأيك تستشيري الدكتور الطيلوني الي معانا في المنتدى
الله يجزيه الخير..
قبل ما أحمل بيوسفي كانت عندي آلام غريبة الاطباء ما عرفوش سببها وقتها أعتقدت ان مافيش أمل احمل ثاني مرة بس لجأت الى الله بالدعاء والرقية والله تصدق علي ورزقني من كرمه وفضله..

رنا مبروك عقيقة ابنك الله يخليه لك ويحفظه قبل شهر كنت معزومة لعقيقة ابن أخت سلفتي (زوجة اخو زوجي) والاسبوع الجاي ان شاء الله بحضر عقيقة سلفتي نفسها لانها ولدت في الشهر الثامن الثلاثاء الماضي

naimal اهلا فيكي نورتي المنتدى ايوه انا بتذكرك الله يحفظ لك اولادك من كل شر..

اعصار نورتي اليوميات اشتقنا لك كثير وكيف ابنك عبدالعزيز الثاني ايش سميتوه؟بتمنى شوفك كل يوم معنا..

سلامي لبقية البنات الحلواتbye

om hani
23-03-2009, 04:45 PM
سحورة ايش اخبارها اليوم ماحد شافها

ونور العين

راجية رزق ربى
23-03-2009, 05:36 PM
حبيبتى ام هانى مشكورة انا سالت الدكتور الطيلونى وشايف تحاليل وقال عندك تكيس وللازم كورس منشطات ومفيش علاج لها الا المنشطات وفعالا دة ثلاث شهر لى بالمنشطاتودكتور اللى متابعة معى قال لى بعد اخر شهر بالمنشطات اعمل لكى اشعة بالصبغة بس ذهبت للدكتورة تانية علشان اكشف كشف نساء قالت لى علاجك حبوب منع الحمل هتتنظيم لكى الدورة وقالت لى فى التهابات فى عنق الرحم وكتب لى مضاد حيوى لبوس مهبلى وانا فى انتظار الشهر دة والله كريم

راجية رزق ربى
23-03-2009, 05:38 PM
فين باقى البنات نور العين بلاش تتاخرى علينا سحور اية اخبارك

سحر الزمان
23-03-2009, 05:44 PM
أهلييييييييين اعصار ،، شلونك يعني لو ما ابعتلك وذكرك باليوميات ما بتطلي ،، اشتقت ليومياتك ،، الله يخليلك ولادك ، مثل ماقلتلك عندي ولد قد عزوز وحامل بنص الثاث :)
أم محمد ،، يعني أنا شفت نقطه حلوة بين النقط اللي حاطتيهم للبنات قلت هي أكيد أنا ،، ههه ومشكورة ع السلام خخخ
أم هاني ،، الله يخليلك أبو هاني والله ذوق وبيفهم حسرة علينا ماحدا عبرنا بباقة بصل أو فجل خخخخخخخخ
راجية ،، الله يختارلك الخير وخير ماتعملي الاستخارة هي الحل الله يرزقك الحمل يارب ،، ونصيحة خبري دكتورتك عن تاريخك في الحمل بلكي بتقتنع ماتعطيكي منع حمل :( واذا اصرت خدي / ياسمين / وصفلي ياه دكتوري لما كان عندي مشاكل بالدورة وألم بصدري ،، دوا خفيف ومالو أثار انشالله :)
الذهبي ، ،أهلين فيكي ووين يومياتك يا قمر بعد هالغيبة ،
جال**ي ،، الله يخليلك ياهم ،، كل الرجال هيك ،، بس طولي بالك وكم اعمارهم بناتك ؟ توأم ؟ أنا فكرتي أن الولد ينام مع امه ويفيق مع امه خخخ ابني صار سنتين و9شهور بينام معي وبيفيق قبلي بساعتين خخخ مرة نام قبلي ساعتين يعني ع 9 الليل فاق من الفجر حتى قبل الشروق وضل فايق لل3ونص العصر :(
ليبيان ،، طهور انشالله والله يخليلك امك :)
بوسة ،، ياعروسة ا**ليهم كلهم وتذكري انك لسى عروسة :) والله يرزقك وتحملي :)
هبه ،، طليتي علينا والحمدلله ع النفسية وبانتظار نشاطك ،، والله البيت بده كل يومين اجازة يوم خخخ
نعيييييمة ،، اهليييييييييين مبارك ما أجاكي والله فرحتلك والله يخليلك ياهم ، توأم ؟ ماشالله لاقوة الا بالله ،، بعد 8 سنين يارب لك الحمد فرحتلك ويارب عقبال كل الصبايا يارب واخاي معكم
أم هاني وراجية :) ،، انا هوووووووون خخخ بس **لانة ادخل من بكير عيوني عبتوجعني من النت خخخ
رنا ،، الله يخليلك ياهم وعقبال وليمة عراسهم يارب :)

لا جديد والحمدلله جوزي المجرم خخخخخخخ تغدى برى ورجع وقال نقنقت خخخ وكشفته انو تغدى وقعدت تغديت لحالي :( بس مارضي يقولي فين تغدى بس انا كشفته خخخ سمعت صوت بيت حماي رجعو عند بنتهم تحت خخخ راح تغدى عندهم وماقالي خخخ يلا منيح عامل خاطر لي لأني قلتله مابدي اسمع اخبار هالعائلة خخخخ
شر البلية مايضحك موهيك بيقولو ،،

سلام

أحساس هادئه
23-03-2009, 09:23 PM
سلام
سحورة
وام هاني
ليبيان
وراجية
الله يسلمكم على الدعوة الحلوة
وانشاءالله اولد نهاية هذا الاسبوع لان فعلا تعبانة والم الدورة موجود بس لسى ماصار قوي

ام محمد
23-03-2009, 10:49 PM
نعيمه

هلا وغلا فيك وي هاغيبة عقبال يلي ماعم نشوفهم
واخيراا بينتي
الله يخليك اولاد يارب

عرفتيني اناااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سنوات الضياع
23-03-2009, 11:01 PM
مرحبااااا ياصبايا
كيفكو انا لسة مريضة واهلا باللي رجعو والله يجمعنا دايما عخير يااارب
سلااامي للكل

e39aaar
23-03-2009, 11:50 PM
ام هاني مبروووك يوسف و الله يحفظلك عيالك ... تصدقين نفسي احمل و اجيب بنوووتة .. اكيد انت حاسة فيني

سحووورة هههههه مجرم مرة وحدة الله يخليكم لبعض و يتمم حملك على خير يارب

نعيمة اهلين حبيبتي و مبروووك عيالك و الفال لبنات طبيبي و كل من تمنى يجيب عيال

بوسة البسبوسة حبيبتي قريت سالفتك ماعليك من حد .. اهم شي انت لاتفكرين بالحمل هذا شي بايد رب العالمين حاولي تشغلي عمرج باي شي .. و اكثري من الاستغفار
انا اخت زوجي عندها بنت و كانت تحاول تحمل مرة ثانية مدة 12 سنة و ماقدرت من كثر التفكير بالحمل و يوم قررت تشتغل .. ثاني شهر طلعت حامل شفت سبحاان الله و بعدين انت توج عروس

ام محمد هلا شخبارج و شخبار اهلج عساهم بخير

هبة حبيبتي ماشاء الله عيالج كبروا الله يخليلك اياهم ياارب

رانا حمدا لله على سلامتك و سلامة البيبي و مبرووك ماجاكم

e39aaar
24-03-2009, 12:04 AM
راجية اهلا بيج حبيبتي ماشاء الله على ولدج محمد .. كم عمره .. انا نفسي اخلي ولدي عزوز يسير يتحفظ قران بس احس انه بعده صغير .. مع انه ماشاء الله و لا قوة الا بالله ذكي و يلقط بسرعة

احساس هلا حبيبتي شخبارج و سلامات ماتشوفين شر

سنوات الضياع انت بعد سلامات و ماتشوفين شر

انا اليوم مر علي بسرعة شليت عيالي و خدامتي و سرنا المووول و لعبت عزوز لين قال بس و اتعشينا بالمووول و بعدين ردينا البيت .. و ابوعيالي اليوم محد في الدواام
نسيت اخبركم نقل دوامه شفتات يعني 3 ايام دوام ليلي و 3 ايام اجازة و 3 ايام دوام صباحي و 3 اجازة و هكذا (( ريلي مايحب نشة الصبح هااي مشكلته )) بس اتصدقوون حتى انا ارتحت منه ...ههههه شريرة

بناات انا متنت واااايد .. طلع عندي **ل بالغدة ووزني مايطيع ينزل مع اني مااكل .. بس الدكتور خبرني انه بس تتعدل الغدة بضعف .. ادعوولي

و اخباري بعد اني حاليا مركبة لولب .. مع انه خاطري افكه و احمل اجيب بنوووتة .. بس وزني مايساعد افكر يوم برد لوزني الاولاني بفكه

راجية رزق ربى
24-03-2009, 12:09 AM
الف سلامة عليكى سنوات
سحور والله ضحكيتنى مجرم مرة واحدة الله يسعد ايامك يارب
احساس الله يقومك بسلامة يارب
ام محمد يا غالية منورة
اعصار معاكى حق والله بس غصب عندى خوف مع احباط وانا كمان اجهضت مرتين بعد ابنى والله نفسى اشتغل بس زوجى مش موافق وان شاء الله من يوم الجمعة هيبداء فى حفظ القران دعواتكم لى وربنا يحفظ لكى اولادك انتى منين ؟

راجية رزق ربى
24-03-2009, 12:13 AM
راجية اهلا بيج حبيبتي ماشاء الله على ولدج محمد .. كم عمره .. انا نفسي اخلي ولدي عزوز يسير يتحفظ قران بس احس انه بعده صغير .. مع انه ماشاء الله و لا قوة الا بالله ذكي و يلقط بسرعة

احساس هلا حبيبتي شخبارج و سلامات ماتشوفين شر

سنوات الضياع انت بعد سلامات و ماتشوفين شر

انا اليوم مر علي بسرعة شليت عيالي و خدامتي و سرنا المووول و لعبت عزوز لين قال بس و اتعشينا بالمووول و بعدين ردينا البيت .. و ابوعيالي اليوم محد في الدواام
نسيت اخبركم نقل دوامه شفتات يعني 3 ايام دوام ليلي و 3 ايام اجازة و 3 ايام دوام صباحي و 3 اجازة و هكذا (( ريلي مايحب نشة الصبح هااي مشكلته )) بس اتصدقوون حتى انا ارتحت منه ...ههههه شريرة

بناات انا متنت واااايد .. طلع عندي **ل بالغدة ووزني مايطيع ينزل مع اني مااكل .. بس الدكتور خبرني انه بس تتعدل الغدة بضعف .. ادعوولي

و اخباري بعد اني حاليا مركبة لولب .. مع انه خاطري افكه و احمل اجيب بنوووتة .. بس وزني مايساعد افكر يوم برد لوزني الاولاني بفكه
حبيبتى ابنى عندة ثلاث سنوات ودكتور الاطفال قال الطفل فى هذا السن بيكون عندة قدرة فى الحفظ ما شاء الله ممكن يحفظ القران فى سنتين وان شاء الله نشوفهم حاجة كويسة امين يارب العالمين